حضور ۳/۵ میلیون نفر رای اولی در انتخابات امسال/ ظرفیت خانه‌های جوان برای گفت‌ و گوهای انتخاباتی

مدیرکل دفتر طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت که امسال ۳.۵ میلیون رای اولی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

مجتبی تاجیک امروز (دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه) با حضور در غرفه سادس در نمایشگاه رسانه‌های ایران، درخصوص برنامه‌های این وزارتخانه در حوزه انتخابات و جوانان، بیان کرد: در حوزه انتخابات دخالت مستقیم نداریم، اما تلاش کردیم گفت‌وگوهای انتخاباتی را گرم کنیم و از اینکه جوانان در این رابطه حرف بزنند استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به آیین‌نامه هفته جوان و استفاده از ظرفیت خانه‌های جوان برای ترویج مشارکت در انتخابات توضیح داد: حدود ۱۰۰ خانه جوان در سراسر کشور داریم و در همین راستا از معاونان نیز دعوت کرده‌ایم که در این خانه‌ها فضای گفت‌وگو را فراهم کنند. از جوانان می‌خواهیم درباره معیارهای انتخاب نامزد شایسته صحبت کنند و گفت و گوی چالشی داشته باشند.

تاجیک تاکید کرد: امسال ۳.۵ میلیون رای اولی می توانند در انتخابات شرکت کنند و این آمار مهمی است. تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا این فضا را باز کنیم و تلاش می‌کنیم جوانان ما در سراسر کشور در این گفت‌وگوها شرکت کنند.

مدیرکل دفتر طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: هرچقدر بتوانیم مشارکت جوانان را در این زمینه افزایش دهیم و آمادگی‌ آنها را برای یک تصمیم درست بیشتر کنیم، نتیجه خود را در پرشور برگزار شدن انتخابات و انتخاب نفرات شایسته ایفا کرده‌ایم.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *