هویلوند چطور یونایتد را به جمع مدعیان برگرداند

هویلوند چطور یونایتد را به جمع مدعیان برگرداند

درخشش هفته‌های اخیر مهاجم دانمارکی باعث شد تا این تیم به جمع مدعیان لیگ برتر اضافه شود.

به گزارش سادس، دبل زودهنگام راسموس هویلوند برای منچستریونایتد باعث شد تا این تیم به نتایج خوب هفته‌های اخیرش ادامه دهد و لوتون‌تاون را در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر انگلیس شکست دهد.

مهاجم دانمارکی که در فرم خوبی قرار دارد، توانست دو گل زودهنگام را در این دیدار به ثمر برساند. هویلوند اکنون در شش بازی متوالی لیگ برتر گلزنی کرده و جوان‌ترین بازیکنی در تاریخ لیگ برتر شد که موفق به گلزنی در شش بازی متوالی شده است.

رکوردهایی برای ماندگاری

این مهاجم برابر لوتون‌تاون در ثانیه ۳۷ گلزنی کرد. این سریع ترین گل خارج از خانه منچستریونایتد در تاریخ لیگ برتر بود. هویلوند در دقیقه ۷ توانست دبل کند. این سریع‌ترین برد دو گله منچستریونایتد در تاریخ مسابقات خارج از خانه در لیگ برتر بود.

هویلوند در ششمین بازی پیاپی در لیگ برتر نیز گلزنی کرد. او جوان‌ترین بازیکنی است که به این رکورد دست یافت (۲۱ سال و ۱۴ روز). با این رکورد او از جو ویلاک سبقت گرفت که وقتی ۲۱ سال و ۲۷۲ روز داشت برای نیوکاسل در شش بازی پیاپی گلزنی کرد.

هویلوند تابستان ۲۰۲۳ با ۷۳.۹ میلیون یورو از آتالانتا به منچستریونایتد پیوست. او در فصل جاری ۲۹ بازی برای شیاطین سرخ در تمامی رقابت‌ها انجام داده و ۱۳ گل و دو پاس گل را به ثبت رسانده است.

ستاره دانمارکی بعد از بازی چه گفت؟

راسموس هویلوند پس از بازی به اسکای گفت: فکر می‌کنم باید از هم‌تیمی‌ها و مربی‌ام تشکر کنم چون آنها به من اعتمادبه‌نفس زیادی دادند و به من ایمان داشتند. در هفته‌های نخست در لیگ برتر گلزنی نکرده بودم و می‌دانستم که می‌توانم شروع به گلزنی کنم و خوشحالم در این دیدار هم پاسخ اعتماد تیم را دادم.

چهارمین برد متوالی یونایتد در لیگ، آنها را به ۴۴ امتیاز از ۲۵ بازی رساند. یونایتد تلاش می‌کند بتواند با رسیدن به آستون‌ویلا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

هویلوند در تابستان به یونایتد پیوست و تا دسامبر برای زدن اولین گلش در لیگ برتر منتظر ماند. یونایتد به‌خوبی می‌داند که کسب موفقیت در این فصل به پاهای راسموس هویلوند بستگی دارد و اگر این مهاجم به همین شکل ادامه دهد، شیاطین سرخ می‌توانند فصل خوبی داشته باشند.

اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، نیز با اشاره به درخشش این بازیکن جوان گفت: ما او را بر اساس شخصیت خوبش به خدمت گرفتیم و می‌دانستیم که شخصیتی قوی دارد. او می‌تواند وقتی استرس بالاست هم به‌خوبی بازی کند و این مهارتی است که شما به عنوان مهاجم یونایتد به آن نیاز دارید. اکنون می‌بینید که او اعتمادبه‌نفس زیادی دارد و مطمئنم که گل‌های بیشتری خواهد زد.

یونایتد در دیدار بعدی باید روز پنج اسفند به دیدار فولام برود و در ادامه در جام حذفی با ناتینگهام‌فارست روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *