الهه احمدی: یک‌بیستم حریفان تمرین نمی‌کنیم/ سلاح‌های ما برای ۱۵ سال پیش است

الهه احمدی: یک‌بیستم حریفان تمرین نمی‌کنیم/ سلاح‌های ما برای ۱۵ سال پیش است

ملی‌پوش تفنگ می‌گوید مشکلات مهمات سال‌هاست که گریبانگیر این رشته است. ما یک‌بیستم ورزشکاران خارجی تمرین نداریم.

به گزارش سادس، الهه احمدی، نماینده ورزشکاران در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی، در جمع خبرنگاران گفت: آخر هر سال مجمع عمومی فدراسیون‌ها برگزار و عملکرد آنها بررسی می‌شود. فدراسیون تیراندازی با وجود همه مشکلاتی که داشت خوشبختانه سال خوبی را پشت سر گذاشته و نتیجه خوبی گرفته است.

ملی‌پوش تفنگ گفت: شاهد نتایج خوبی در این رشته بودیم‌. برای اولین بار محمد بیرانوند به عنوان یک ورزشکار ۱۵ ساله سهمیه المپیک و مدال طلا را کسب کرد؛ آن هم در رشته اهداف پروازی که اتفاق کوچکی نیست.

احمدی درباره مشکلات و کمبود مهمات در تیراندازی و اینکه آیا رفع شده است، گفت: واقعیت نه! این مشکلات سال‌ها گریبان این رشته را گرفته است. ما یک‌بیستم یا یک‌سی‌ام حریفان خارجی خود تمرین نمی‌کنیم و مهمات مخصوصا در خفیف نداریم. امکانات و سلاح‌های ما در خفیف برای ۱۵ سال قبل است. مشکلات فشنگ همچنان وجود دارد. ولی هیچکدام از این‌ موارد سبب نمی‌شود که کوتاهی کنیم. با وجود همه کمبودها در مسابقات با تیراندازان آسیایی و جهانی مقایسه می‌شویم. اینها دلیل نیست که دلسرد شویم و با قدرت ادامه می‌دهیم. تیراندازی ثابت کرده که می‌شود رویش حساب ویژه باز کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *