واکنش سرمربی تیم ملی زنان به طلای فرزانه فصیحی

واکنش سرمربی تیم ملی زنان به طلای فرزانه فصیحی
عکس آرشیوی است

سپیده توکلی درباره کسب مدال طلا توسط فرزانه فصیحی در ماده ۶۰ متر گفت: بدنه تیم ما از ورزشکاران جوان است اما فرزانه جزو قدیمی‌ترین ورزشکارانی است که در این مسابقات حضور دارد و خوشبختانه امروز مدال گرفت.

به گزارش سادس، در دومین روز مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا رقابت ماده ۶۰ متر زنان برگزار شد و فرزانه فصیحی با ثبت رکورد ۷.۲۰ ثانیه ضمن شکستن رکورد ملی ایران به مدال طلا دست پیدا کرد. فصیحی در این رقابت برابر با رکورد مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا دوید.

سپیده توکلی، سرمربی تیم ملی دوومیدانی زنان ایران، درباره کسب طلا در ماده ۶۰ متر به سادس گفت: دو نماینده شایسته در این ماده داشتیم. خانم فصیحی موفق شد مدال طلا را بگیرد و رکورد ایران را جابه‌جا کند. فکر می‌کنم با این طلا ورودی المپیکش را قطعی کرد و سهمیه مسابقات جهانی اسکاتلند را هم به دست آورد.

او درباره تاجی که روی سر فصیحی قرار داد، گفت: قرار بود فرزانه این تاج را سر مادرش بگذارد اما از هیجان زیادی که ما داشتیم، شکست.

او ادامه داد: بدنه تیم ما از ورزشکاران جوان است اما فرزانه جزو قدیمی‌ترین ورزشکارانی است که در این مسابقات حضور دارد. ما سال‌ها کنار هم به عنوان هم‌اتاقی و دوست مسابقه دادیم و الان هم که به عنوان سرمربی کنارش هستم، خیلی خوشحال شدم.

توکلی درباره کسب نقره و برنز دوی ۴۰۰ متر توسط دونده‌های ایران گفت: بچه‌های ما در رقابتی نزدیک با ژاپن توانستند نقره و برنز را به دست بیاورند. نازنین‌فاطمه عیدیان یکی از استعدادها و قهرمانان کشور است که در قهرمانی نوجوانان کویت طلا گرفت، در قهرمانی جوانان کره مدال برنز را کسب کرد و با مدال قهرمانی بزرگسالان کلکسیون مدال‌هایش را کامل کرد. امیدوارم رکوردش را روز به روز بهتر کند.

او درباره شانس تیم ایران برای کسب مدال در روز پایانی این مسابقات که دوشنبه ۳۰ بهمن برگزار می‌شود، گفت: در ۸۰۰ متر، پنجگانه و ۴ در ۴۰۰ متر شانس مدال داریم و در ۳۰۰ متر هم رقابت نزدیکی داریم که امیدوارم مدال‌آوری کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *