های‌جک سوآرس؟

های‌جک سوآرس؟

مهاجم سابق بارسا تاکید کرد قبل از پیوستن به این تیم با رئال مادرید به توافق رسیده بود!

به گزارش سادس، لوئیس سوآرس یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال بارسلوناست. او از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ برای آبی‌-اناری‌ها به میدان رفت و نمایش بسیار خوبی را هم در این تیم ارائه داد. او در ۳۰۰ بازی با پیراهن بارسلونا توانست ۲۰۹ گل را به ثمر برساند و جام‌های زیادی را با نیز پیراهن این تیم کسب کرد.

این بازیکن اروگوئه‌ای در گفت‌وگویی با شبکه بی‌ان‌اسپورت از پیشنهاد رئال مادرید به خودش صحبت کرد و گفت: رئال پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ به دنبالم بود. همه چیز به‌خوبی پیش می‌رفت و در آستانه پیوستن به رئال بودم. رئال مادرید برای جذبم می‌خواست کریم بنزما را به آرسنال بفروشد و همه چیز نهایی شده بود اما بعد از آغاز جام جهانی بارسلونا هم مشتری من شد و طبیعی است که بارسلونا را انتخاب کنم؛ چرا که به بازی در این تیم علاقه داشتم.

رئال مادرید برای جذبم می‌خواست کریم بنزما را به آرسنال بفروشد و همه چیز نهایی شده بود اما بعد از آغاز جام جهانی بارسلونا هم مشتری من شد و طبیعی است که بارسلونا را انتخاب کنم؛ چرا که به بازی در این تیم علاقه داشتم.

سوارس درباره حادثه جنجالی درگیری با جورجو کیلینی گفت: بعد از مشکلی که با کیلینی داشتم علاقه رئال مادرید به جذب من کم شد و بارسلونا توجه بیشتری نشان داد. در نهایت دو انتخاب داشتم: رئال مادرید و بارسلونا. من بارسلونا را انتخاب کردم؛ چرا که رویای حضور در این تیم را داشتم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *