تداوم ممانعت از ورود شکارچیان به شکارگاه‌های صومعه‌سرا

سادس/گیلان رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا با اشاره به کشف و توقیف سلاح شکاری در این شهرستان، گفت: ممنوعیت ورود شکارچیان به شکارگاه‌های صومعه‌سرا ادامه دارد.

امین آقایی امروز ۲۸ بهمن ماه با اشاره به تداوم ممانعت از ورود شکارچیان به شکارگاه‌های صومعه‌سرا، اظهار کرد: با کاهش دمای هوا و بارش برف در مناطق طبیعی بالادست مأموران یگان حفاظت شهرستان، گشت‌های مداوم پایش و کنترل در مناطق طبیعی و زیستگاه‌ها را به منظور جلوگیری از تخلفات از جمله شکار و صید و زنده‌گیری حیات وحش انجام می‌دهند.

وی با اشاره به کشفیات انجام شده در این زمینه، افزود: در هفته گذشته، هفت قبضه سلاح مجاز شکاری شامل شش قبضه اسلحه دو لول مجاز و یک قبضه اسلحه تک لول مجاز از متخلفین شکار و صید کشف و ضبط شد. 

وی افزود: در اجرای مقررات ماده ۱۴ قانون شکار و صید، ادوات و آلات جرم متخلفین توقیف و مراتب تخلف برای سیر مراحل قانونی صورتجلسه شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا با اشاره به اینکه مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان به طور مداوم در سطح شهرستان در حال گشت‌زنی هستند به شکارچیان هشدار داد: هر گونه ورود به شکارگاه‌ها برای شکار تحت هر شرایطی ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *