برگزاری رویداد سرمایه‌گذاری «سکوی تحول آموزش و پرورش»

رویداد سرمایه‌گذاری ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) با هدف شتابدهی و تسهیل‌گری جذب سرمایه برای تیم‌های استارتاپی حوزه‌ تعلیم و تربیت برگزار شد.

به گزارش سادس، سید حسام نوربخش، دبیر رویداد ملی «ستاپ»، اظهار کرد: در این رویداد سرمایه‌گذاری، صاحبان طرح‌های تخصصی حوزه تربیت و آموزش که در دومین رویداد ملی ستاپ مستعد جذب سرمایه شناخته شدند، به ارائه طرح و ایده خود مقابل سرمایه‌گذاران پرداختند. در دومین رویداد ملی ستاپ (سکوی تحول آموزش و پرورش) که با همکاری و حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، وزارت آموزش‌وپرورش، صندوق صنایع خلاق، مجموعه ۱۰۰ استارتاپ و… آغاز به کار کرد، تعداد ۳۲۰ تیم نوآور، اقدام به ثبت طرح و ایده خود کرده بودند.

دبیر رویداد ملی ستاپ، ادامه داد: در دومین مرحله از این رویداد ملی، پس از بررسی ۱۵۰ طرح دریافتی، ۱۷ طرح در مرحله پیش بذری طی دو روز به رقابت پرداختند که از این میان با انتخاب رهیاران، ۶ تیم به مرحله پیش‌شتاب‌دهی راه یافتند. علاوه بر این، از میان ۱۷۰ محصول ثبت شده پس از ارزیابی دقیق، بر اساس شاخص‌های آموزشی تربیتی، کسب و کاری و عمومی، ۴۳ تیم به مرحله پیش ارائه راه یافتند و بر اساس تجمیع نظر داوران و سرمایه‌گذاران، ۱۷ تیم مستعد جذب سرمایه شناخته شده و در این رویداد سرمایه‌گذاری به ارائه طرح و محصول خود مقابل سرمایه‌گذاران پرداختند.

نوربخش خاطر نشان کرد: در انتهای رویداد سرمایه‌گذاری ستاپ تا سقف ۶ میلیارد تومان به صورت سرمایه‌گذاری مشترک، جذب‌سرمایه صورت خواهد پذیرفت.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، آیین اختتامیه دومین رویداد ملی ستاپ ۱۳ اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌الملل صدا و سیما، برگزار می‌شود و نتیجه‌نهایی سرمایه‌گذاری و تیم‌های برتر در این آیین اعلام خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *