سند تحول «دولت مردمی» به چالش‌های ورزش بانوان پرداخته است

سند تحول «دولت مردمی» به چالش‌های ورزش بانوان پرداخته است

سادس/خوزستان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: سند تحول دولت مردمی به شایستگی به چالش های ورزش بانوان پرداخته است و از مدیران خواسته شد با دقت در مطالعه این سند، آسیب‌های اجتماعی و ورزش را استخراج کنند.

مریم کاظمی پور در نشست هم اندیشی مسئولان ورش بانوان استان های کشور و نایب رییسان فدراسیون های ورزشی که امروز (۲۸ بهمن) در آبادان با حضور وزیر ورزش در حال برگزاری است، با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، اظهارکرد: برگزاری این جلسه باعث شد که ما خاطرات دفاع مقدس و عملیات‌های کربلای ۵ و والفجر مقدماتی را زنده کنیم.

به گزارش سادس، وی در خطاب به حاضران، با بیان اینکه هر آنچه که از ورزش بانوان بیان می‌شود از عملکرد شماست و امیدوارم سخنگویی شایسته از طرف شما باشیم، گفت: قدردان زحمات استان‌ها در پرورش ورزشکاران پایه و عملکرد فدراسیون‌ها در نخبه گزینی، پرورش و استعدایابی هستیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ادامه داد: در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با ورزشکاران، ایشان سه مسئولیت جدی یعنی اتخاذ تدابیر درست، مراقبت جدی از بروز آفت در ورزش و پیشگیری از فساد اقتصادی را بیان فرمودند و همه این ها می‌تواند در ورزش ما نیز مبتلابه باشد.

کاظمی عنوان کرد: همچنین استفاده از ظرفیت‌های عامه مردم در ورزش و انجام برنامه‌های امید آفرین از تاکیدات رییس جمهور بوده است. ما در برنامه ریزی فرهنگی و ورزش همگانی و قهرمانی سعی کردیم براساس اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم، سند تحول بنیادین و سایر اسنادی که محور برنامه ریزی هستند، قدم برداریم و در پیشبرد برنامه ها موفق باشیم و آنچه که انجام دادیم تمام توان ما بوده است تا آنچه شایسته بانوان است را اجرا کنیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: سند تحول دولت مردمی به شایستگی به چالش های ورزش بانوان پرداخته است و از مدیران خواسته شد با دقت در مطالعه این سند آسیب‌های اجتماعی و ورزش را استخراج کنند. بر این اساس نیز یکسری برنامه‌های ملی تدوین شده است و به دنبال برنامه‌های رویدادمحور بودیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *