سرمربی پورتو به هواداران تیمش: به طارمی احترام بگذارید

سرمربی پورتو به هواداران تیمش: به طارمی احترام بگذارید

سرجیو کونسیسائو از هواداران تیمش خواست احترام بیشتری برای مهاجم ایرانی قائل باشند.

به گزارش سادس، مهاجم ۳۱ ساله ایرانی با نراتزوری به توافق رسیده و به زودی قراردادی دو ساله به ارزش حدود ۳ میلیون یورو در هر فصل امضا خواهد کرد. اینتر قصد داشت این هفته آزمایشات پزشکی طارمی را انجام دهد اما پس از اینکه هواداران پورتو ناراحتی خود را از این موضوع نشان دادند و با توجه به اینکه او هنوز تا پایان ژوئن با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد، این موضوع به تعویق انداخته شد.  

سرجیو کونسیکائو در صحبت با TMW به دفاع از طارمی پرداخت و از هواداران خواست در چند ماه آخر حضور طارمی در پورتو به او احترام بگذارند. سرمربی پرتغالی گفت: طارمی تا ژوئن قرارداد دارد و به باشگاه احترام می‌گذارد. او از نظر گلزنی از هالک (مهاجم برزیلی سابق پورتو) جلوتر است و بازیکن خوبی برای ما بوده است. ما نمی‌توانیم سال‌های حضور او در پورتو را فراموش کنیم. شما باید به او احترام بگذارید چون او برای ما احترام قائل است.

طارمی پس از بازگشت از جام ملت‌های آسیا قادر به همراهی پورتو است و می‌تواند این هفته در دیدار با آرسنال در لیگ قهرمانان نیز به میدان برود. 

این مهاجم ۳۱ ساله ایرانی در ۲۵ بازی در تمام رقابت‌ها برای پورتو ۶ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل داده است و در جام ملت‌های آسیا سه گل برای ایران به ثمر رساند تا این تیم به نیمه نهایی برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *