بختیاری‌زاده: استقلال شانس قهرمانی دارد/ شرایطمان مطلوب نیست

بختیاری‌زاده: استقلال شانس قهرمانی دارد/ شرایطمان مطلوب نیست

سرمربی صنعت نفت می‌گوید تیمش نه اردویی رفته و نه بدنسازی داشته است و شرایطش مطلوب نیست.

به گزارش سادس، سهراب بختیاری‌زاده پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: به تیم خودمان و حریف خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند و ذهنیت حرفه‌ای داشتند اما در یک صحنه فشار لازم را روی خط حمله استقلال نگذاشتند و حریف توانست با یک شوت دروازه ما را باز کند. بعد از آن تیممان کمی بی‌نظم شد اما با تعویض‌هایمان شکل بهتری پیدا کردیم. سعی کردیم روی ضد حمله به حریف آسیب بزنیم اما نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم. در کل بازی بدی نبود و با توجه به اولین بازی دور رفت فوتبال خوبی را از هر دو تیم دیدیم.

او درباره شرایط استقلال گفت: در فوتبال هر تیمی یک استراتژی دارد و شکلی از فوتبال را دنبال می‌کند. هیچ تیمی بدون دلیل موفق نمی‌شود و هیچ تیمی بدون دلیل شکست نمی‌خورد. استقلال با نوع فوتبال نکونام خوب کار می‌کند. ما شکل‌های زیادی از فوتبال داریم. لمس توپ، مالکیت بازی یا بازی فیزیکی از این نوع‌ها هستند اما در هر صورت هر تیمی یک نوع استراتژی دارد. وقتی یک تفکر با ضریب اشتباهات کم اجرا شود، فوتبال زیبا ارائه شده است. نوع فوتبال استقلال یعنی پاس بلند، توپ سوم و آوردن توپ به کناره‌ها خوب در این تیم پیاده شده است. استقلال مثل نیم‌فصل اول شانس قهرمانی دارد.

سرمربی صنعت نفت درباره تعویض‌های دیرهنگامش بیان کرد: یک مربی در طول هفته با بازیکنان زندگی می‌کند و از نظر روحی و ذهنی آنها را می‌شناسد. مربیان بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند. در فوتبال هر تعویضی منجر به نتیجه نمی‌شود اما چیزی که امروز کم داشتیم، مشکل بدنی بود. ما بر اساس شرایط فیزیکی و روحی و روانی ترکیب را چیدیم و بعد تعویض کردیم. تیمی هستیم که در نیم‌فصل نه اردو برگزار کردیم و نه دوره بدنسازی داشتیم. بیشترین استراحت را هم داشتیم.

او ادامه داد: البته این دلیل نمی‌شود کار را ببازیم. در حال حاضر شرایط بازیکنان مطلوب نیست اما سعی داریم در هفته‌های آینده کار بدنی انجام دهیم و کار را بهتر کنیم. ما در ۱۵ دقیقه آخر نبض بازی را به دست گرفتیم و در این بخش خوب بودیم اما اگر توان بدنی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ایجاد موقعیت کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *