شفاف‌سازی درباره علت نیامدن آل کثیر به فولاد و جلسه مهم فردا در اصفهان

شفاف‌سازی درباره علت نیامدن آل کثیر به فولاد و جلسه مهم فردا در اصفهان

سادس/خوزستان سرپرست باشگاه فولاد درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب سرمربی توضیحاتی ارائه داد.

بهرام رضاییان با بیان اینکه اکنون همه باید به فولاد ریشه دار کمک کنیم تا به روزهای اوجش برگردد، اظهارکرد: فولاد چالش های زیادی را پشت سر گذرانده و جایگاه آن، این جای جدول نیست. تلاش ما این است که فولاد امسال به یک جایگاه حداقلی برسد. آینده نگری ما این است که این فصل فولاد در یک رتبه تک رقمی قرار بگیرد.

به گزارش سادس، وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، ادامه داد: اکنون به دنبال این نیستیم که باری به هر جهت یک سرمربی را بیاوریم و کار کنیم. اکنون دغدغه مسئولان شرکت و باشگاه و نیز مسئولان استان خوزستان این است که فولاد از این تنش خارج شود. من به دنبال این هستم که یک سرمربی خوب و تراز اول برای تیم فولاد، تا دو روز آینده جذب کنیم و با او قرارداد دو و نیم ساله بسته شود تا در این مدت بتوانیم فولاد را به شرایط خوبش برگردانیم و شاهد حضور بازیکنان خوزستانی در تیم فولاد باشیم. 

سرپرست باشگاه فولاد گفت: در حال حاضر تمام گزینه‌های ما برای انتخاب سرمربی داخلی هستند. آقای گل محمدی یکی از اسطوره‌های مربیگری در ایران است که جام‌های زیادی برای پرسپولیس کسب کرده و همه خواهان جذب او هستند. درباره انتخاب سرمربی تا فردا عصر به جمع‌بندی خواهیم رسید. شبانه روز در حال تلاش برای انتخاب سرمربی هستیم و امروز تا ۴ صبح در جلسه بودیم. به هر حال می خواهیم در کوتاه‌ترین زمان بهترین فرد را برای مربیگری در فولاد انتخاب کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان جذب شده بر چه اساسی در نقل و انتقالات زمستان به فولاد آمدند، عنوان کرد: احسان پهلوان و ابراهیم حصار با تایید فنی مارتینس جذب شدند. برای جذب آل کثیر نیز خودم با او صحبت کردم و او علاقه مند بود در تیم استان خود کار کند اما مارتینس را نپذیرفت. 

رضاییان بیان کرد: اکنون هم مسئولیت فنی تیم با احمد آل نعمه است. 

وی خاطرنشان کرد: فردین یوسفی، صفا هادی، نریمان جهان و کوشکی و ۴ بازیکن خارجی در لیست مارتینس بودند که ما هم با آن ها مذاکره کردیم اما باشگاه‌های مدنظر حاضر به جابجایی بازیکنانشان نشدند. ما حتی حاضر بودیم در قبال بازیکنان مد نظر هم پول بدهیم و هم بازیکن بدهیم اما حاضر به معاوضه و فروش نشدند. البته اکنون با یکی دو بازیکن به جمع‌بندی رسیده‌ایم.

سرپرست باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال که گفته شده است فردا با سران باشگاه ذوب آهن برای جذب مربی جلسه بسیار مهم دارید و آیا این موضوع را تایید می کنید؟ گفت: بله. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *