تهیدست: می‌جنگیم که نفت در لیگ برتر بماند

تهیدست: می‌جنگیم که نفت در لیگ برتر بماند

بازیکن تیم نفت آبادان می‌گوید برای ماندن در لیگ برتر تا آخرین لحظه خواهند جنگید.

به گزارش سادس، میثم تهیدست بعد از باخت یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در نخستین بازی نیم‌فصل دوم لیگ برتر توضیح داد: ابتدا جا دارد یادی کنم از آقای ویسی و تشکر می‌کنم به خاطر تمامی زحماتی که برای تیم ما کشید.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: نمی‌خواهم الان نبش قبر کنم اما همه می‌دانند چه چیزهایی بر ما گذشت و چه اتفاقاتی در دو ماه گذشته برایمان افتاد. مربیان زیادی آمدند و رفتند. روزهای سختی داشتیم.

تهیدست با اشاره به بازگشت ثبات به تیم نفت آبادان اظهار کرد: با آمدن آقای بختیاری‌زاده اما نظم خوبی وارد تیم‌ ما شده و واقعا امروز شرایط خوبی در زمین داشتیم و فوتبال خوبی را هم بازی کردیم.

او گفت: با عملکرد خوب تیمی راه‌ها و روزنه‌هایی را که استقلال می‌توانست از آن طریق به تیم ما ضربه بزند، بسته بودیم اما در یک غافلگیری گل خوردیم. می‌دانستیم استقلال از ضربات ایستگاهی و کرنر می‌خواهد گل بزند و از این اتفاق جلوگیری کردیم. فوتبال خوبی را بازی کردیم و به آینده امیدواریم.

بازیکن تیم نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا این زردپوشان آبادانی در لیگ برتر می‌مانند، تصریح کرد: نه‌تنها فوتبال آبادان بلکه در همه مواقع حتی جنگ نیز مردم آبادان همیشه تا آخرین لحظه جنگیده‌اند. جنگیدن در خون آبادانی‌هاست و ما هم با تمام وجود برای حفظ سهمیه آبادان تلاش می‌کنیم تا در لیگ بمانیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *