پایان هفته طلایی‌ها با ناکامی سپری شد

پایان هفته طلایی‌ها با ناکامی سپری شد

سادس/اصفهان پس از باخت روز گذشته تیم فوتبال سپاهان برابر الهلال، طلایی‌ها امروز نیز روز ورزشی خوبی را سپری نکردند.

در یکی دیگر از جمعه‌های ورزشی شلوغ اصفهان تیم‌های هندبال بانوان، فوتبال بانوان و والیبال مردان نصف‌جهان به مصاف رقبای لیگ‌برتری خود رفتند که هیچ پیروزی به دست نمایندگان اصفهان نیامد.

در ابتدا تیم هندبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در سالن ۲۵ آبان اصفهان میزبان سنگ آهن بافق بود.

بانوان سپاهان در نیمه نخست با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ با شکست به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم نیز دختران سپاهان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند اما در پایان بازی با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود سنگ آهن به پایان رسید.

به این ترتیب شاگردان فاطمه محمدخانی با ۸ برد، یک تساوی و ۴ شکست با ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

پس از این دیدار تیم فوتبال بانوان سپاهان در هفته دوازدهم لیگ‌برتر از ساعت ۱۳ مهمان فراایساتیس بود.

جدال دو تیم سپاهان و فراایساتیس کران فارس در حالی با تساوی یک بر یک رو به پایان بود که سپاهان در ثانیه های آخر وقت اضافی از روی ضربه ایستگاهی به گل پیروز خود رسید. البته این گل با پرچم کمک داور افساید گرفته شد تا این دیدار با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

در آخرین رویداد ورزشی نصف‌جهان تیم والیبال مردان سپاهان در حساس‌ترین دیدار لیگ دسته یک برای صعود به لیگ‌برتر میزبان مس سونگون بود.

دو دیدار قبلی این تیم با یک برد و یک شکست همراه بود تا برای صعود از پلی‌آف کار به بازی حساس سوم کشیده شود که این دیدار نیز با شکست ۳ بر ۱ جوانان اصفهان به پایان رسید.

پیش از این در دو روز قبل نیز تیم‌های هندبال و فوتبال سپاهان نیز باختند تا ۳ روز تلخ سپاهانی‌ها در ورزش اصفهان سپری شده و چشم امید به دیدار والیبالی فردا، ۲۸ ام بهمن ماه تیم والیبال بانوان سپاهان برای صعود به فینال داشته باشند.

 دختران والیبالیست اصفهان ذوب‌آهن با شکست برابر سایپا راهی رده‌بندی شده‌اند و سومین دیدار تیم‌های سپاهان و مهرسان، دومین فینالیست را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *