بسیج امکانات دولت و شهرداری برای جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر تهران

فرماندار تهران اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر پایتخت خبر داد و گفت: این طرح صرفا جمع‌آوری نبوده و بناست تا در فاز اول آن ظرفیت‌هایی ایجاد شود تا معتادان متجاهر از سطح شهر جمع شده تا شاهد چهره زیبای پایتخت باشیم.

به گزارش سادس، احمد قیومی در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی در مرکز رصد آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: از نگاه دولت و فرمانداری، کمیسیون‌های پایتخت که در حوزه مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، در کنار شهرداری تهران قرار گرفته و با تمام ظرفیتی که در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد برای ساماندهی وضعیت معتادان متجاهر بسیج شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌ها در راستای ساماندهی معتادان متجاهر در پایتخت افزایش یافته است، افزود: از منظر دولت، فرمانداری تهران ماموریت‌هایی را که برعهده اش بوده، در حوزه‌های چهارگانه‌ که برای قرارگاه اجتماعی مشخص کرده‌ایم، پیگیری و پیش می‌برد.

معاون استاندار تهران افزود: در قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران در خدمت دستگاه‌ها هستیم البته دستگاه‌های دیگر نیز باید پاسخگو باشند چون تکالیفی که بر عهده دستگاه‌ها قرار داده می‌شود، لازم‌الاجرا است.

وی با بیان اینکه سایر حوزه‌های آسیب اجتماعی در کمیسیون‌ها و قرارگاه‌ها به صورت خاص و ویژه در حال پیگیری هستند، اظهار کرد: پیگیری قسمتی از تکالیف به عهده فرمانداری تهران گذاشته شده که انجام‌ خواهد شد تا دستگاه‌ها تکالیف خودشان را به نحو احسن انجام دهند.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، قیومی در خصوص طرح ساماندهی معتادان متجاهر اظهار کرد: این طرح صرفا جمع‌آوری نبوده و بناست تا در فاز اول آن ظرفیت‌هایی ایجاد شود، تا معتادان متجاهر از سطح شهر جمع شده تا شاهد چهره زیبای پایتخت باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *