افتتاح ۲۵۰ پروژه ورزشی در خوزستان از ابتدای دولت تاکنون

افتتاح ۲۵۰ پروژه ورزشی در خوزستان از ابتدای دولت تاکنون

سادس/خوزستان مدیرکل امور مجلس و هماهنگی‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در دولت سیزدهم تاکنون ۲۵۰ پروژه ورزشی در سطح استان خوزستان با مبلغی بالغ بر هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

مجید سید مومنی امروز، ۲۷ بهمن ماه در آیین افتتاحی افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری مجدیان دزفول اظهار کرد: وزیر ورزش بسیار علاقه مند بود که شخصاً در افتتاحیه‌هایی که امروز در استان خوزستان به انجام رسید، حضور داشته باشد اما به دلیل ماموریتی که برای وی به وجود آمد نتوانست امروز به خوزستان سفر کند. خوشبختانه در دولت سیزدهم تاکنون ۲۵۰ پروژه ورزشی در سطح استان خوزستان با مبلغی بالغ بر هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است. 

به گزارش سادس، وی افزود: از زمان حضور آقای هاشمی در وزارت ورزش نیز ۴۰ پروژه ورزشی در شش ماه اخیر با مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است. ۱۰ پروژه راکد در استان خوزستان بر زمین مانده بود که با همت مسوولان ورزشی استان و دولت، با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند. 

سیدمومنی عنوان کرد: تاکنون ۳۶ پروژه در شهر دزفول بهره‌برداری رسیده و ۵ پروژه دیگر هم فعال است. 

وی در ادامه گفت: از زمانی که آقای هاشمی سکاندار وزارت ورزش و جوانان شده است با توجه به اینکه یک فرد ورزشی است نگاه ویژه‌ای به جوانان و نیز بخش بانوان دارد. ضمن این که با دستور رییس جمهور به وزیر ورزش کار عظیمی در حال انجام است و در شش ماه ابتدای سال آینده، طرح آمایش سرزمین نهایی می‌شود و ظرفیت استان‌ها و شهرستان‌ها برآورد خواهد شد. قول می‌دهم تا پایان دولت، این مهم نهایی خواهد شد و بدانید آقای هاشمی دغدغه این کار را دارد.

وی در پایان با قدردانی از خادم علی تهذیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول، ادامه داد: آقای تهذیبی گفته است پس از افتتاح پروژه مجدیان دزفول از سمت خود خداحافظی می‌کند که برای او که در این دو سال کار بزرگی انجام داد در ادامه آرزوی سلامتی و موفقیت داریم. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *