تأمین آب شرب عشایر تهران/ کلنگ زنی انبار نهاده‌های دامی عشایر در شهرستان شمیرانات پس از ۲۰ سال

مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به بهره‌برداری ۴۲ میلیارد ریالی پروژه‌های حوزه عشایری استان با هدف ارتقاء کیفی زندگی عشایر استان تهران از کلنگ زنی انبار نهاده‌های دامی عشایر در شهرستان شمیرانات پس از ۲۰ سال خبر داد.

فرشید ذبیحی در گفت‌وگو با سادس، در تشریح بهره برداری از طرح‌های جدید عشایری، گفت: بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال پروژه‌های حوزه عشایری استان تهران به بهره برداری رسید که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به تأمین آب شرب عشایر با حجم بیش از ۲۰۰۰ متر مکعب، احداث زیر ساخت شبکه تأمین آب شرب به حجم ۹۰ متر مکعب، مرمت و نگهداری راه‌های عشایری و همچنین احداث زیر ساخت انبار نهاده‌های دامی اشاره کرد.

وی افزود: پروژه‌های بهره برداری شده در مناطق عشایری در شهرستان‌های ملارد، ورامین و دماوند بوده است. بی تردید بهره برداری از این پروژه‌ها علاوه بر ارتقاء سطح کیفی زندگی عشایر استان تهران، می‌تواند در افزایش تولید عشایر استان نیز تأثیر بسزایی داشته باشد.

ذبیحی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها ۷۵۵ خانوار عشایری از امکانات عمرانی، خدماتی و رفاهی آن بهره‌مند شدند.

مدیر امور عشایر استان تهران تأکید کرد: همچنین در ایام دهه فجر امسال پس از ۲۰ سال انبار نهاده‌های دامی عشایر در شهرستان شمیرانات نیز کلنگ زنی و بزودی عملیات احداث این انبار نهاده دامی نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *