حسینی: مقابل بهترین تیم ایران مردانه بازی کردیم/ پرسپولیس را مجبور به انجام بازی مستقیم کردیم

حسینی: مقابل بهترین تیم ایران مردانه بازی کردیم/ پرسپولیس را مجبور به انجام بازی مستقیم کردیم

مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: بازیکنانم مقابل بهترین تیم ایران مردانه بازی کردند.

به گزارش سادس، آلومینیوم اراک امروز (پنجشنبه) در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را در ورزشگاه امام خمینی اراک شکست داد. مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از برد مقابل پرسپولیس اظهار کرد: همانطور که دیدید بازی بسیار دشواری بود. نیمه اول فکر می‌کنم بازی پایاپای بود اما موقعیت‌های ما بهتر بود، چند موقعیت خوب داشتیم. در نیمه دوم، بازی در یک سوم دفاعی را در اختیار آن‌ها گذاشتیم و راه‌های ارتباطی آن‌ها را بستیم که با یک سوپرگل استثنایی توانستیم پیش بیفتیم. در ادامه با یک بازی منطقی کنترل کردیم و در ضدحملات دقایق پایانی می‌توانستیم به گل برسیم. بچه‌ها خوب بودند و مقابل بهترین تیم ایران یک بازی مردانه انجام دادند. امیدواریم که این روند ادامه‌دار باشد و علی‌رغم کمبودها از نیروهای‌مان استفاده کنیم و در این مسیر سخت پیش برویم. جا دارد از حضور خوب تماشاگران‌مان تشکر کنیم و خوشحالیم که با خوشحالی به خانه رفتند. امیدواریم که این روند را حفظ کنیم. 

سرمربی آلومینیوم درباره خنثی کردن بازیکنان کناری حریف گفت: به هر شکل ما آنالیز دقیقی روی بازیکنان پرسپولیس داشتیم و دو بازیکن کناری داشتند که موتور محرکه تیم بودند. بازیکنانم تمرکز خوبی داشتند.

حسینی درمورد تعویض‌هایش در این بازی گفت: یک پلن‌هایی برای خودمان داشتیم. قبلا عارف حاجی عیدی را در یکی از بازی‌ها در پست دفاع میانی استفاده کرده بودم و می‌تواند هم در خط هافبک و هم خط دفاع مثمرثمر باشد. سعی کردیم میانگین قدی تیم را افزایش بدهیم و اینکه نتوانند روی تیم ما فشار بیاورند. خوشحالیم که امروز همه چیز خوب بود. 

مجتبی حسینی درباره آنالیز تیمش از حریف عنوان کرد: از دید من پرسپولیس الان بهترین تیم ایران است. هم می‌توانند از عقب بازی کنند و هم بازیکنان آن‌ها در بازی مستقیم می‌توانند خوب بازی کنند. دیدند که نمی‌توانند بین خطوط کاری انجام بدهند و پشت دفاع ما بازی کردند که شهاب زاهدی روی خط آفساید مدافعان ما ایستاده بود تا فرار کند. بین دو نیمه هم این را به بازیکنان گفتم. آن موقعیتی که منجر به مصدومیت شدید بازیکن ما شد صد در صد آفساید بود و فیلمش را هم تهیه کردیم. خوشبختانه امروز ما دوباره از داوری ضربه نخوردیم و امروز هم خوب کار کردند اما متاسفانه شانس من است و در این صحنه کمک داور جا ماند. دوربین آنالیز ما نشان می‌دهد که صد در صد شهاب زاهدی در آفساید بود. روی این موقعیت خیلی کار کرده بودیم اما داور آفساید نگرفت ولی خوشبختانه توپ گل نشد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *