صدور فراخوان شهرداری برای جایزه دانش‌آموزی روایت پیشرفت

فراخوان مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران برای جایزه دانش‌آموزی روایت پیشرفت صادر شد.

به گزارش سادس، اختتامیه نخستین نمایشگاه دانش آموزی روایت پیشرفت تحت عنوان ایران به پیش با حضور حجت الاسلام شیر نژاد – رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، حجت الاسلام تقدیری – رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، سعید دهنوی – معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران – و جمعی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

حجت الاسلام شیرنژاد با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه «ایران به پیش» با هدف امید آفرینی و روایت پیشرفت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به مناسب فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی افزود: در ایام نمایشگاه بیش از ۱۰ هزار دانش آموز از این دستاوردهای دفاعی، صنعتی و علمی پزشکی بازدید کردند.

بنابراین گزارش، در این مراسم ضمن تقدیر از شرکت‌های حضور یافته در «نمایشگاه ایران به پیش» از فراخوان نخستین جایزه دانش آموزی روایت پیشرفت نیز رونمایی شد.

این مسابقه در بخش‌های روایت و گزارش نویسی، نقاشی دیجیتال پوستر، فیلم کوتاه و کلیپ، نماهنگ، عکاسی و مستند و با موضوعات روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی، صنعتی، پزشکی و علمی، معرفی دانشمندان پژوهشگران و شخصیت‌های علمی فرهنگی ایران اسلامی برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول و دوره دوم متوسطه جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت iranbepish.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *