حواشی دیدار سپاهان – الهلال/ رامین بالاخره از آفساید گریخت

حواشی دیدار سپاهان - الهلال/ رامین بالاخره از آفساید گریخت

تیم سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان الهلال بود و این دیدار با برتری طلایی‌ها در نیمه نخست با تک گل رامین رضاییان به پایان رسید.

به گزارش سادس، نیمه نخست دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ میان تیم‌های سپاهان ایران و الهلال عربستان به میزبانی ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد که با حواشی همراه بود.

شهر اصفهان که از حدود ۳ روز گذشته با بنرها و شعارهای سپاهانی رنگ‌وبوی فوتبالی به خود گرفته بود، امروز هوای ابری-بارانی داشت تا خیابان‌ها از حد معمول شلوغ‌تر باشد.

همچنین هواداران از ساعت ۱۵ و با فاصله ۲ ساعت مانده تا حرکت اتوبوس تیم مقابل هتل محل اقامت سپاهانی‌ها تجمع نسبی داشتند.

بساط فروش کلاه، شیپور و پرچم‌های زرد جلو ورزشگاه پهن بود و هواداران گروه گروه با یک نشان سپاهانی به ورزشگاه آمده‌اند. سکوها در حال پر شدن بودند که درهای ورزشگاه برای همه هواداران باز شد تا صندلی‌های ورزشگاه ۷۰ هزار نفری نقش‌جهان کاملا پر شود.

بازیکنان ۲ تیم در جو سنگین ورزشگاه نقش جهان وارد زمین شدند و طلایی‌پوشان در تشویق بی‌امان هوادارانشان گرم کردند.

رضا اسدی از روی نیمکت تمرین تیمش را نظاره‌گر بود. محمد کریمی، کاپیتان طلایی‌ها در دقیقه ۲۸ روی تکل به ساق بازیکن الهلال، کارت زرد اول این دیدار را دریافت کرد.

گل آفساید رامین رضاییان برای لحظاتی جو ورزشگاه را منفجر کرد اما پرچم کمک‌داور هواداران را ساکت کرد تا دوباره رضاییان دقایقی بعد ستاره گل‌زن تیمش شود. این بار خبری از پرچم نبود، اما کار به چک کردن VAR کشید تا پس از تایید گل دوباره هواداران سپاهان ورزشگاه را با بوق و دودزاهای زرد زیبا کنند.

در نهایت با سوت پایان نیمه نخست و نتیجه یک بر صفر به سود طلایی‌پوشان، سپاهان با تشویق‌های ممتد بازیکنان راهی رختکن شوند. سوت ممتد هواداران در هنگام حمله الهلال و روشن کردن نور موبایل با طرح ویژه هواداران سپاهان از نکات جذاب این دیدار بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *