تیم شیرازی بد شانس بود / داوری مشکلی نداشت

تیم شیرازی بد شانس بود / داوری مشکلی نداشت

سادس/فارس مربیان دو تیم شهر راز شیراز و آریو اسلامشهر در کنفرانس خبری پس از بازی امروز، به قضاوت خوب داوران مسابقه و بدشانس بودن نماینده شیراز اشاره کردند. 

سرمربی آریو اسلامشهر امروز، ۲۶ بهمن پس از پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل شهر راز در شیراز، در کنفرانس خبری گفت: ما هم مثل شهر راز سال اول حضورمان را در لیگ یک را پشت سر می‌گذاریم و مشکلات مشترکی داریم. 

وحید بیاتلو افزود: تیم ما ریشه و ساختاری نداشته و شرایط سختی دارد.

تیم شیرازی بد شانس بود / داوری مشکلی نداشت

وی در خصوص نکات فنی بازی هم گفت: کار ما در این بازی خیلی سخت بود. حریف موقعیت‌های زیادی داشت و در بعضی لحظات خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. در نیمه دوم هم سعی کردیم به دفاع از گل خورده بپردازیم و خوشحالیم که روی ضد حمله، گل دوم را هم زدیم. 

وی داوری بازی را بدون مشکل توصیف کرد و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره شائبه اتلاف وقت بازیکنانش گفت: ما هرگز نیتی برای اتلاف وقت نداریم اما گاهی ممکن است برای ایجاد تغییر در بازی، وقفه‌ای را ایجاد کنیم.

تیم شیرازی بد شانس بود / داوری مشکلی نداشت

پس از بیاتلو، نوبت سرمربی شهر راز بود که در سالن کنفرانس حاضر شود، اما ستار زارع از حضور در این سالن سر باز زد و دستیار خود را به دیدار خبرنگاران فرستاد. 

سعید غلامزاده، کاپیتان پیشین باشگاه برق شیراز که به تازگی به کادر فنی شهر راز اضافه شده است، ابتدا ضمن انتقال پیام عذرخواهی ستار زارع به دلیل حضور نیافتن در سالن کنفرانس، گفت: سال‌های زیادی در کنار ستار بوده‌ام اما هیچ وقت او را مثل امروز، ناراحت و عصبی ندیدم. 

تیم شیرازی بد شانس بود / داوری مشکلی نداشت

غلامزاده افزود: تیم ما موقعیت‌های بسیار زیادی را در این بازی از دست داد. در همان ۱۵ دقیقه اول می‌توانستیم چند گل بزنیم و کار را تمام کنیم. همه برنامه تمرینی‌مان هم این بود که این تیم در ضد حملات ممکن است به ما آسیب بزند اما متاسفانه از همین راه گل دریافت کردیم. 

مربی شهر راز ادامه داد: در نیمه دوم هم با تعویض‌های خوبی که انجام دادیم، فشار بیشتری به حریف وارد کردیم و باز هم یک توپ به تیر زدیم،  اما به نتیجه نرسیدیم. فکر می‌کنم خیلی در این بازی بدشانس بودیم. 

وی در پایان با بیان اینکه داور در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود، گفت: متاسفم که بازی باب میل هواداران ما نبود و مدیریت و کادر فنی هم ناراحت هستند و امیدواریم در هفته‌های آینده بتوانیم این شکست را جبران کنیم. 

به گزارش سادس، دیدار تیم‌های شهر راز شیراز و آریو اسلامشهر از رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، عصر روز پنجشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه با دو گل دقایق ۳٠ و ۹۵ وحید نعمتی به سود نماینده اسلامشهر به پایان رسید. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *