جلوگیری پلیس از قاچاق پستی بیش از ۵ کیلوگرم شیشه به خارج از کشور

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از پنج کیلوگرم مخدر صنعتی شیشه از یک قاچاقچی موادمخدر خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک خرده فروش مواد مخدر در جنوب پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد:‌ با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن فعالیت مجرمانه متهم، مشخص که متهم سعی در قاچاق موادمخدر تحت پوشش بار منسوجات و پارچه به خارج از کشور را دارد. در ادامه با مشخص شدن روش کار متهم سرنخ‌هایی به دست آمد که نشان داد او به تازگی مقادیری مواد مخدر را در داخل یک توپ پارچه جاساز کرده و پس از تحویل به یکی از ادارات پستی قصد دارد آن را به خارج از کشور قاچاق کند.

باباپور با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی آدرس محل سکونت فرستنده مرسوله شناسایی شد، گفت: هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، ساعاتی بعد نیز ماموران در همان محل در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را به همراه پنج کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر صنعتی شیشه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق موادمخدر اعتراف کرد. همچنین معترف شد که قصد داشته این موارد را در پوشش مرسوله پستی به یکی از کشورهای خارجی ارسال کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه موادمخدر مکشوفه روانه دادسرا شد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *