نظر بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر درباره جانشین کلوپ

نظر بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر درباره جانشین کلوپ

آلن شیرر ابراز امیدواری کرد ژابی آلونسو به جای یورگن کلوپ فصل بعد هدایت لیورپول را بر عهده بگیرد.

به گزارش سادس، آلن شیرر مهاجم سابق بلکبرن، نیوکاسل و تیم ملی انگلیس می‌گوید ژابی آلونسو باید هدایت این تیم را در پایان فصل بر عهده بگیرد.

این اظهارات به دلیل انتشار پیام ویدیویی یورگن کلوپ از طریق در وب‌سایت باشگاه لیورپول است که اعلام کرد در پایان فصل آنفیلد را ترک خواهد کرد، به همین دلیل زمزمه‌ها درباره جانشین این مربی زیاد شده است.

آلن شیرر گفت: لیورپول یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است. مربی بعدی باید به خودش وفادار باشد، به کاری که انجام می‌دهد ایمان داشته باشد و آینده‌نگر باشد. من ژابی آلونسو را برای این نقش پیشنهاد می‌کنم. ژابی در لورکوزن کار بزرگی انجام می‌دهد، اینطور نیست؟

 به نقل از اکسپرس، کلوپ از اکتبر ۲۰۱۵ هدایت لیورپول را برعهده داشت. تحت هدایت او، این باشگاه انگلیسی برای اولین‌بار از سال ۱۹۸۹ عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. علاوه بر این، این تیم برای ششمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. کلوپ هم‌چنین با لیورپول قهرمان جام حذفی (۲۰۲۲-۲۰۲۱)، جام اتحادیه (۲۰۲۲-۲۰۲۱) و سوپرکاپ یوفا (۲۰۱۹) شد.

این تیم امسال نیز در چهار جبهه در جستجوی قهرمانی است. لیورپول در صدر جدول لیگ برتر است و به فینال جام کارابائو رسیده و در جام حذفی و لیگ قهرمانان نیز حضور دارد. لیورپول روز شنبه در لیگ برتر در زمین برنتفورد بازی خواهد کرد.

لورکوزن با ژابی آلونسو که سابقه دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در بوندسلیگا و یک قهرمانی در جام جهانی را دارد به دنبال اولین قهرمانی تاریخ در بوندسلیگا است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *