۳ امتیاز به حساب چادرملو واریز و رسما صدرنشین شد

۳ امتیاز به حساب چادرملو واریز و رسما صدرنشین شد

سادس/یزد رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم شهرداری آستارا و چادرملو اردکان در هفته هجدهم لیگ دسته اول کشور که ناتمام ماند، صادر شد.

دیدار دو تیم شهرداری آستارا و چادرملو اردکان در اولین هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال آزادگان ایران با سوت داور در دقیقه چهار به اتمام رسید.

این دیدار در شرایطی نیمه تمام ماند که تیم شهرداری به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانست از وجود بازیکنان جدید خود در این بازی بهره ببرد و همین امر موجب شد تا این تیم مجبور شود تنها با هفت بازیکن وارد زمین شود.

در ادامه و در دقیقه چهار یکی از بازیکنان تیم میزبان مصدوم شد و بازی به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد بازیکنان شهرداری آستارا این دیدار نیمه تمام ماند.

حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از گذشت یک هفته از این اتفاق و با بررسی گزارش مقامات رسمی، مستندات و دفاعیات ارائه شده از سوی هر دو باشگاه رای خود را در خصوص پرونده این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

به گزارش سادس تیم شهرداری آستارا در نیمه ماندن مسابقه مسئول شناخته شده و از این رو نتیجه این دیدار ۳ بر ۰ به سود چادرملو اعلام شد.

این کمیته همچنین باشگاه شهرداری آستارا را به دلیل داشتن مسئولیت در عدم برگزاری مسابقه به پرداخت جریمه سنگین ۳۵۰ میلیونی محکوم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *