آل‌نعمه: فولاد از فردا شروع مجددی خواهد داشت

آل‌نعمه: فولاد از فردا شروع مجددی خواهد داشت

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جام حذفی را از دست دادیم ولی فوتبال تمام شدنی نیست و فردا باید شروع مجدد داشته باشیم و جبران کنیم.

به گزارش سادس، پس از فسخ قرارداد باشگاه فولاد و مارتینس، فعلا هدایت فولاد بر عهده احمد آل‌نعمه است. این مربی امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری قبل از بازی با گل‌گهر، اظهار کرد: فردا یک بازی حساس و یک شروع جدید داریم. با تغییراتی که ابتدای فصل به وجود آمد و سرمربی تیم جدا شد، نتایج نسبتا بدی نگرفتیم ولی می‌دانستبم که باید بهترین نتایج را کسب کنیم.

او افزود: بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم اما جام حذفی را از دست دادیم ولی فوتبال تمام شدنی نیست و فردا باید شروع مجدد داشته باشیم و جبران کنیم. در یکی دو روز اخیر، با بازیکنان صحبت کردیم و آماده بازی فردا هستیم. فردا شروع جدیدی برای ماست. تمام بازیکنان سرحال هستند و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

آل‌نعمه ادامه داد: مارتینس لیستی به باشگاه داده بود که شامل یوسفی، نریمان‌جهان، حامدی‌فر، حق دوست، بوحمدان و آزاد منش بود اما بازیکن گرفتن سخت است. باشگاه تلاش کرد اما پهلوان و ابراهیم حصار فعلا جذب شده‌اند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: آقای رضاییان سرپرست باشگاه در حال مذاکره با یک مهاجم خارجی است و ان‌شاءالله بتوانیم این بازیکن را به تیم اضافه کنیم زیرا به چنین مهاجمی با این سبک نیاز داریم. به جذب این بازیکن خوشبین هستیم.

 وی در پایان با قدردانی از ایوب والی عنوان کرد: جا دارد از  آقای والی بابت تلاش‌های چندین ساله‌اش در باشگاه فولاد قدردانی کنم. او افتخارات بسیاری با پیراهن فولاد به دست آورد و طی سال‌های گذشته پیشنهادهای زیادی داشت اما به باشگاه فولاد وفادار بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *