میلاد وزیری: امیدوارم زهرا نعمتی به دعوتم پاسخ مثبت بدهد

میلاد وزیری: امیدوارم زهرا نعمتی به دعوتم پاسخ مثبت بدهد

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان از حضور زهرا نعمتی در اردوی تیم پاراتیروکمان خبر داد و گفت: نعمتی به همراه ۲ کماندار دیگر برای کسب سهمیه پارالمپیک به مسابقات جهانی فزاع امارات می‌روند.

میلاد وزیری پس از این که هدایت تیم ملی پاراتیروکمان را برعهده گرفت، در گفت‌وگو با سادس، درباره حضور زهرا نعمتی در اردوی تیم ملی پاراتیروکمان، اظهار کرد: زهرا نعمتی بعد از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین تا به امروز چون تمرینات منظمی نداشت برای حضور در تیم ملی از من زمان خواست تا تصمیم نهایی خود را بگیرد. البته امیدوارم به دعوت من پاسخ مثبت بدهد و در اردوی تیم ملی پاراتیروکمان حضور پیدا کند.

وی تصریح کرد: نعمتی پرافتخارترین ورزشکار پاراتیروکمان است و حضورش در اردو علاوه بر این که برای سایر ورزشکاران روحیه بخش است، با کسب سهمیه پارالمپیک پاریس نیز می‌تواند یکی از مدال آوران باشد. به هر صورت ۲ هفته زمان برای آماده سازی کمانداران اعزامی به امارات داریم که امیدوارم در این فاصله زمانی بتوانیم ورزشکاران را برای مسابقات کسب سهمیه آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی پاراتیروکمان افزود: با توجه به این که رقابت های جهانی فزاع امارات را در اسفند پیش رو داریم از فدراسیون جانبازان و توانیابان خواهش کردم که اردوی تیم ملی پاراتیروکمان از این هفته آغاز شود تا قبل از اعزام به امارات و با توجه به جدایی این رشته از فدراسیون تیروکمان، هماهنگی لازم را ایجاد کنیم.

وزیری درباره تعداد سهمیه‌های پاراتیروکمان گفت: در حال حاضر ۶ سهمیه در پاراتیروکمان کسب شده و برای کسب ۳ سهمیه دیگر در W۱ و ریکرو زنان، کمانداران ۱۰ اسفند به امارات می روند و مسابقات از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود. غلامرضا رحیمی، محمدرضا زندی و زهرا نعمتی ورزشکاران اعزامی به این تورنمنت هستند که اسامی آن ها پیش از این توسط کمیته ملی پارالمپیک مشخص شده بود. البته در اولین اردوی آمادگی تمام کماندارانی که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو حضور داشتند به اردو دعوت خواهند شد تا عملکرد آن ها را بعد از ۵ ماه دوری از تمرینات، مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

وی درباره شناخت خود نسبت به ورزشکاران پاراتیروکمان گفت: زمانی که عضو تیم ملی تیروکمان بودم اردوی مشترکی با پارالمپیکی ها داشتم و نسبت به ورزشکاران پارا شناخت کامل دارم. حتی برای این که بتوانیم بهترین نتیجه را در پارالمپیک رقم بزنیم از وجود مجید احمدی و زهرا شمس در کنار خود به عنوان مربی استفاده کردم تا با استفاده از تجربیات این دو نفر و با حمایت فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم در پاریس نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وزیری با بیان این که به دنبال این هستیم تا با سهمیه کامل در پارالمپیک پاریس شرکت کنیم، خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات جهانی امارات و تکمیل سهمیه‌های خود، از فدراسیون جانبازان و توانیابان درخواست کردم که مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار کند تا با شناسایی و کشف استعدادهای جدید با بهترین نفرات در پارالمپیک حضور پیدا کنیم.

وی در پایان از اسبقیان و کمیته ملی پارالمپیک به خاطر اعتمادی که به او داشتند، تشکر و برای مجید کهتری سرمربی پیشین تیم ملی پاراتیروکمان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *