پوچتینو: به این پیروزی نیاز داشتیم

پوچتینو: به این پیروزی نیاز داشتیم

سرمربی آرژانتینی چلسی خوشحال است که تیمش توانست برابر کریستال‌پالاس به پیروزی دست پیدا کند. او تاکید کرد با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش سادس، چلسی بعد از دو شکست پیاپی در لیگ برتر انگلیس در دیدار برابر کریستال‌پالاس‌ توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا پوچتینو نفس راحتی بکشد.

به نوشته اسکای‌اسپورت این مربی آرژانتینی بعد از بازی گفت: متاسفانه بازی را بد شروع و یک گل را هم دریافت کردیم اما خوشبختانه در نیمه دوم بسیار خوب بودیم و از فرصت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کردیم و سه امتیاز را به دست آوردیم. به این پیروزی نیاز داشتیم؛ چرا که در دو بازی قبلی شکست خورده بودیم.

او ادامه داد: پیروزی مهمی را به دست آوردیم. بدون توجه به شایعه‌ها و فشارهای موجود به کارم ادامه می‌دهم. واقعیت را به‌خوبی درک می‌کنم و نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا شرایط را با کسب نتایج خوب تغییر دهم. می‌دانم که با چلسی در لیگ برتر انگلیس نتایج خوبی را کسب نکرده‌ام و هواداران راضی نیستند اما نهایت تلاشمان را به کار می‌گیریم تا این وضعیت تغییر کند.

پوچتینو درباره بازگشت تیاگو سیلوا به ترکیب اصلی بعد از انتقادهای تند همسر این بازیکن برزیلی گفت: بازگشت سیلوا به ترکیب اصلی تصمیم سختی نبود؛ چرا که او از عناصر اصلی تیم است. سیلوا نیاز به استراحت داشت و به همین خاطر او را نیمکت‌نشین کرده بودم.

همسر سیلوا بعد از شکست چلسی برابر ولورهمپتون به انتقاد شدید از پوچتینو پرداخت و خواستار اخراج این سرمربی آرژانتینی شد.

چلسی با ۳۴ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و همین باعث شده تا حتی کار آبی‌های لندن برای کسب سهمیه لیگ اروپا بسیار سخت باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *