بابایی: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده است و  طبق فرمایش رهبری  راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از آگاهی، هوشیاری و بصیرت مردم ایران است. 

به گزارش سادس، حسن بابایی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: علی رغم تبلیغات مسموم و مسائل مختلفی که در منطقه و جهان علیه کشور ما وجود دارد و دشمنان سوگیری کرده اند اما مردم با آگاهی و بصیرت پیرو خط مشی مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب و نظام هستند و اقشار مختلفی از مردم در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و این تجدید میثاق و پیمان خوبی است که امروز شاهد هستیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده است، گفت: معاونان بخش‌های مختلف سازمان ثبت اسناد در میز خدمت قضایی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور دارند تا به مشکلات حقوقی و قضایی مردم رسیدگی کنند.

وی در پایان گفت: شعار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خدمت رسانی به موقع و فراگیر است مخصوصا خدمت رسانی به قشری که در حوزه ثبتی اعم از بحث املاک، تثبیت مالکیت‌ها و صدور اسناد کمتر به آن‌ها توجه شده است. در واقع در حوزه ثبتی ابهامات و مشکلات بسیار است و  یکی از موضوعاتی که در نهضت خدمت رسانی پیگیری می‌کنیم، مشکلات ثبتی مردم است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *