امروز روحیه انقلابی در جای جای پلیس به چشم می‌خورد

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به روحیه انقلابی و دینی حاکم در پلیس گفت: الحمدالله امروز روحیه انقلابی در جای جای پلیس به چشم می‌خورد و این روحیه را می‌توان به صورت خاص و نهادینه در میان دانشجویان نیز دید.

به گزارش سادس، سردار حبیب الله جان‌نثاری در مراسم  راهپیمایی ۲۲ بهمن با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد این ماه و ایام الله دهه فجر گفت: از قبل پیروزی انقلاب  اسلامی تاکنون این مردم بودند که در همه تحریم‌ها و فشارها ثابت کردند پای کار انقلاب اسلامی هستند. امروز هم شاهد پرشور مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور هستیم و رنگ و بوی انقلابی در همه میهن عزیزمان طنین انداز شده و به مشام می‌رسد که این حضور جای تقدیر و تشکر دارد.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پلیس  امام حسن مجتبی (ع) افزود: الحمدالله امروز پلیس در تراز انقلاب اسلامی قرار دارد و رویکرد فرمانده کل فراجا نیز یک رویکرد انقلابی و دینی است و در بخش‌های مختلف پلیس این نگاه جاری و ساری است که این را هم شهدا وجانبازان فراجا ثابت کرده‌اند.

وی افزود: اولویت و ماموریت اصلی ما در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی و با روحیه انقلابی است و به یاری خدا اقدامات بسیار خوبی انجام شده و درحال انجام است.

جان‌نثاری افزود: یکی از این اقدامات طی چند روز گذشته مراسم اعتکاف بود که بنده نیز بازدید داشتم و بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانشجویان ما علیرغم اینکه می توانستند از مرخصی استفاده کنند در مراسم اعتکاف حاضر شدند و انگیزه های دینی و فرهنگ ایثار و شهادت را در میان خود جاودانه کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *