ساخت ۱۶۰هزار مسکن برای ماموران پلیس تا ۳سال آتی/ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مثال‌زدنی است

رئیس قرارگاه مسکن فراجا از برنامه‌ریزی برای ساخت ۱۶۰ هزار مسکن تا سه سال آینده خبر داد.

به گزارش سادس، سردار هابیل درویشی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم امروز کم نظیر و مثال زدنی است و امیدواریم ما هم به عنوان خدمتگزاران مردم و به سبب مسئولیتی که بر عهده داریم بتوانیم دغدغه‌های آنها را مرتفع کنیم.

مشاور فرمانده کل انتظامی افزود: در مجموعه فراجا به عنوان رفع دغدغه بخش بزرگی از نیروهای خود که فرزندان این مردم هستند، کار بزرگی آغاز شده که تامین ۱۰۰ هزار مسکن سازمانی و ۶۰ هزار مسکن ملکی است و این یک اقدام بی نظیر در تاریخ مجموعه فراجا محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز بخش بزرگی از دغدغه‌های کارکنان، تامین مسکن است که فرمانده کل انتظامی در ابتدای مسئولیت خود وعده رفع آن را با تامین ۱۰۰ هزار مسکن سازمانی و ۶۰ هزار مسکن ملکی را طی مدت سه سال آینده دادند و امروز بخش عمده ای از منابع آن تامین و اراده برای تحقق آن در مدت تعیین شده وجود دارد.

درویشی با بیان اینکه این نوید را به کارکنان خدوم و تلاشگر فراجا خواهیم داد که به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم کسانی که دغدغه تامین امنیت مردم را دارند در مسائل معیشتی دچار مشکل شوند، اظهارکرد: این دستور و تدبیر فرمانده کل انتظامی در همین راستا بوده و همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در مدت تعیین شده به هدف دست یابیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *