رئیس فدراسیون اسکواش: وظیفه ما بود در راهپیمایی شرکت کنیم

رئیس فدراسیون اسکواش: وظیفه ما بود در راهپیمایی شرکت کنیم

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: وظیفه ما بود که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم.

به گزارش سادس، امیر عزیزی‌پور، رئیس فدراسیون اسکواش در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ گفت: با توجه به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه داشتیم به نمایندگی از جامعه اسکواش حاضر شویم و واقعیت این است که وقتی این صفوف به هم فشرده جامعه جمهوری اسلامی را که می‌بینیم وظیفه ما هم به عنوان نماینده جامعه ورزش و اسکواش دوچندان می‌شود.

او درباره پیام این راهپیمایی نیز گفت: این راهپیمایی نشان داد همه کشورهای غرب و کشورهایی که تفکر این را دارند تا کاری علیه جمهوری اسلامی کنند، کاملا در اشتباه هستند.

رئیس فدراسیون اسکواش درباره شعار تا پای جان برای ایران نیز گفت: هم در ورزش، هم در جامعه، هم در زندگی روزمره و جوامع مدیریتی، مهم‌ترین موضوع است که باید به آن توجه کرد و به هر شخص حس غرور می‌دهد.

عزیزی‌پور درباره برنامه‌های فدراسیون اسکواش نیز گفت: ما هفته آینده دو مسابقه خیلی خوب داریم، ابتدا مسابقه جایزه بزرگ، با توجه به اینکه جزو وعده‌های ما بود هماهنگی لازم با PSA انجام شده و مجوز مجدد را گرفته‌ایم تا این مسابقات را در کیش و گیلان میزبانی کنیم. اردوهای آماده‌سازی را هم پیش رو داریم تا برای مسابقات رده‌های سنی قطر آماده شویم و واقعا تا آخر سال بسیار شلوغ هستیم.

رئیس فدراسیون اسکواش درباره مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان به فاصله ۱۵ روز برگزار می‌شود و چون می‌خواهیم در این مسابقات حضور پررنگی داشته باشیم اردوها را پیگیری می‌کنیم و هفته آینده بعد از مسابقات گیلان مجدد اردوی بانوان را داریم و سپس انتخابی مردان هست تا از ۵ فروردین اردوها برای تیم بزرگسالان مردان نیز آغاز شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *