ارائه سرویس آموزشی برای ارتقای مهارت‌های نرم کودکان مناطق کم‌برخوردار

۱۰ هزار دانش‌آموز در سیستان و بلوچستان و ۲ هزار دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری از طریق سرویس‌های آموزشی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان، آموزش‌های توانمندسازی دریافت کردند.

به گزارش سادس، عبدالله فیضل‌الله‌زاده مدیرعامل این شرکت‌ دانش‌بنیان گفت: شرکت ما ارائه دهنده سرویس آموزش و مهارت‌های نرم مثل حل مساله، خلاقیت، حل تفکر منطقی و تجزیه و تحلیل به کودکان و نوجوانان است که این مهم ازطریق زبان‌های برنامه‌ریزی و تکنولوژی انجام می‌شود و بیشتر مخاطبین ما نوجوانان ۹ تا ۱۸ سال هستند.

فیضل‌الله‌زاده ادامه داد: ثبت‌نام نوجوانان در سیستم آموزشی ما باعث رشد قدرت حل مساله، تصمیم‌گیری، تفکر منطقی، تعامل اجتماعی و مهارت‌های شناختی دیگر در آنها می‌شود. مجموعه های دیگری که همانند ما کار می‌کنند، صرفا آموزش برنامه‌نویسی می‌دهند و سعی می‌کنند نوجوانان به عنوان یک مهارت، برنامه‌نویسی کنند، اما وجه تمایز ما این است که از برنامه‌نویسی به عنوان یک ابزار استفاده می‌کنیم.

وی کار ویژه این مجموعه را تقویت عمیق مهارت‌های شناختی دانست و اظهار کرد: خدمات ما به صورت ویژه در مناطق کم برخوردار کاربرد دارد، زیرا اگر کودکان مناطق کم برخوردار تصمیم گیری و حل مساله یاد بگیرند، توانمند می‌شوند، از این رو با اقداماتی که اجرایی کردیم در حال حاضر ۱۰ هزار دانش آموز در سیستان بلوچستان و ۲ هزار دانش آموز در چهارمحال بختیاری و دیگر استان‌ها تحت آموزش‌های ما قرار دارند.

به نقل از دبیرخانه برنامه ملی آبادیران، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تاکید کرد: تعدادی از این دانش‌آموزان از طریق آموزش و پرورش و برخی دیگر توسط سایر گروه‌های فعال در حوزه آبادانی به ما معرفی می‌شوند و ما با مدل آموزش خصوصی و نفر به نفر به آنها آموزش می‌دهیم و کمک می‌کنیم تا رشد کرده و تفکر منطقی پیدا کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *