استاندار تهران: حضور گسترده در جشن انقلاب تقویت کننده حضور در انتخابات است

استاندار تهران گفت: حضور گسترده مردم در جشن انقلاب تقویت کننده حضور مردم در انتخابات اسفندماه است.

علیرضا فخاری در گفت و گو با سادس، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: امروز سالروز تحقق اراده ملت است و امیدوارم از این پس هم شاهد فرصت‌های جدید برای آینده ایران باشیم.

وی افزود: امروز از ساعت‌های اولیه این جشن باشکوه مردم در تمامی شهرستان‌های استان تهران همگام تمام مردم ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کرده اند.

وی تاکید کرد: حضور گسترده مردم بار دیگر دشمن را ناامید کرد و امیدواریم این حضور و برنامه های امروز در جهت تقویت حضور مردم در ۱۱ اسفند پای صندوق های رای باشد و مشت محکم دیگری باشد بر دهان دشمن.

استاندار تهران ادامه داد: قطعا امروز همانند گذشته با این حضور گسترده اتحاد خود را به جهانیان ثابت کردیم و با همین اتحاد از مسیرهای پر پیچ و خم همانند گذشته عبور خواهیم کرد. امروز نسبت به گذشته جلوتر هستیم و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری به قله نزدیک هستیم لذا با یک یاحسین به پیروزی دست پیدا خواهیم کرد.

فخاری تاکید کرد: این حضور شکوهمند و گسترده مردم ثابت کرد که ایران قوی محقق شده و همین صحنه ان‌شاءالله در انتخابات اسفندماه بار دیگر با حضور پای صندوق‌های رای تکرار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *