افتتاح مدرسه خیرساز حریری در آسیاباد اهواز با حضور وزیر آموزش و پرورش

سادس/خوزستان مدرسه شش کلاسه خیرساز حاجیه خانم شکوه اقدس حریری با حضور وزیر آموزش و پرورش در آسیاباد اهواز به بهره‌برداری رسید.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح مدرسه شش کلاسه خیرساز حاجیه خانم شکوه اقدس حریری در آسیاباد اهواز که امروز (۲۱ بهمن‌ماه) انجام شد، اظهار کرد: چند افتتاحیه از جمله افتتاحیه این مدرسه را داشتیم. افتتاحیه‌های عمده‌ای در حوزه مدرسه‌سازی در استان خوزستان انجام شد که نقطه اوج آن هفته گذشته و همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان بود.

به گزارش سادس، وی افزود: مدرسه‌سازی از افتخارات ما است و در این دولت، استان‌ها به کارگاه‌های مدرسه‌سازی تبدیل شده‌اند. تعداد مدارس ساخته‌شده با دوره‌های پیشین قابل قیاس نیست و این نشان‌دهنده اهتمام دولت به مدرسه‌سازی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت وجود فضای مناسب عنوان کرد: فضا در کنار معلم در ساختن شخصیت بچه‌ها اثر جدی دارد.

علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان نیز در این آیین با اشاره به بهره‌برداری از مدارس در استان گفت: از شهرستان‌های دور تا مرکز استان خوزستان، افتتاحیه‌های زیادی انجام شده است که به رشد تحصیلی دانش‌آموزان کمک زیادی می‌کند.

وی افزود: امیدواریم با نهضتی که آموزش و پرورش در ساخت مدارس آغاز کرده است و با کمک خیرین مدرسه‌ساز، استان خوزستان به رتبه‌های علمی بالا دست پیدا کند.

افتتاح مدرسه خیرساز حریری در آسیاباد اهواز با حضور وزیر آموزش و پرورش

مراسم بهره‌برداری از مدرسه شش کلاسه خیرساز حاجیه خانم شکوه اقدس حریری در منطقه آسیاباد اهواز صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و استاندار خوزستان برگزار شد.

این مدرسه با اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۷۰ مترمربع و با زیربنای ۸۱۰ مترمربع ساخته شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *