باشگاه مناطق نفت خیز جنوب می‌تواند مسابقات آسیایی و جهانی را میزبانی کند

باشگاه مناطق نفت خیز جنوب می‌تواند مسابقات آسیایی و جهانی را میزبانی کند

سادس/خوزستان سرپرست دبیری فدراسیون کبدی گفت: باشگاه مناطق نفت خیز جنوب امکانات و تجهیزات بسیار خوبی دارد و می تواند مسابقات آسیایی و جهانی را میزبانی کند.

صفرمحمد ساریخانی در گفت و گو با سادس، در حاشیه هفته سوم لیگ برتر کبدی کشور در اهواز اظهارکرد: مسابقات با ۵ تیم در حال پیگیری است و لیگ برتر نیز بیستم اسفندماه با شناخت تیم های برتر به پایان می رسد و قهرمان این دوره به مسابقات باشگاه های آسیا اعزام خواهد شد.

وی بیان کرد: سیاست فدراسیون، پویاکردن بیشتر لیگ برتر است و در همین لیگ نیز از یکی دو بازیکن پاکستانی استفاده شده است. ضمن این که از داوران پاکستانی هم برای قضاوت در لیگ ایران دعوت کرده ایم.

سرپرست دبیری فدراسیون کبدی با بیان این که خوزستان سوابق بسیار خوبی در کبدی دارد، گفت: این امید را داریم که با همبستگی خوب مانند سابق بتوانند یک تیم خوب را راهی رقابت های کشوری کنند. باشگاه مناطق نفت خیز جنوب امکانات و تجهیزات بسیار خوبی دارد و می تواند مسابقات آسیایی و جهانی را میزبانی کند.

وی عنوان کرد: به همت رییس فدراسیون نیز جهت همسان سازی قوانین داوری، یک دوره داوری بین المللی از ۲۴ تا ۲۶ اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد که داوران بین المللی ایران و کشورهای آسیایی در این دوره حضور خواهند داشت تا با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی و جهانی به قضاوت بپردازند.

ساریخانی در پایان گفت: ان شاءالله مانند سابق در مسابقات آسیایی و جهانی بتوانیم رنگ مدال مان را حفظ کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *