بازداشت پسری که پدرش را کشت

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به قتل پدرش کرده بود، خبر داد.

 به گزارش سادس، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ اوایل بهمن ماه سالجاری خبری مبنی بر قتل مردی حدوداً ۵۴ ساله در تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور عوامل کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه، پرونده برای رسیدگی تخصصی به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد. 

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداری دهم پلیس آگاهی قرار گرفت، گفت: کارآگاهان در گام نخست با مراجعه به محل حادثه در یکی از خیابان‌های مرکز تهران متوجه شدند که مقتول که حدود ۵۴ سال سن داشت، به صورت طاق باز روی زمین افتاده بود. همچنین نتایج تن پیمایی از مقتول حاکی از وجود آثار دو ضربه چاقو در پهلوی مقتول بود. 

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه ضارب با کمک شهروندان شناسایی و از سوی پلیس دستگیر شد، گفت: در ادامه کارآگاهان این فرد را به همراه سه قبضه چاقویی که به همراه داشت، به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند. متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن صراحتاً به ارتکاب قتل معترف شد و اقرار کرد که مقتول پدرش است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعترافات پسر جوان گفت: متهم در جریان بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت که مقتول مادرش را مورد آزار و اذیت قرار داده و به همین دلیل نیز مادرش از مدتی پیش از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است. مدتی بعد نیز با دستور پدرش چندین نفر آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند و همین موارد نیز سبب انگیزه‌ قتل این مرد شده است. در واقع هدف مقتول از ارتکاب این جنایت انتقام از پدرش بوده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان با دعوت از خانواده مقتول و انجام تحقیقات از آنان و همینطور اقدامات گسترده اطلاعاتی و میدانی در محل حادثه اظهارات قاتل را تایید کردند، گفت: در ادامه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *