جهانبخش: شرمنده مردم شدیم/ خیلی سخت است که این لحظات را فراموش کنیم

جهانبخش: شرمنده مردم شدیم/ خیلی سخت است که این لحظات را فراموش کنیم

علیرضا جهانبخش پس از بازی مقابل قطر گفت: تمام تلاشمان را کردیم که نتیجه را جبران کنیم اما نشد.

به گزارش سادس، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی مقابل قطر به خبرنگاران گفت: خیلی سخت است راجع به این بازی صحبت کنیم چون تمام تلاشمان را کردیم که به فینال برسیم. شایستگی بچه‌ها بیشتر بود.

جهانبخش ادامه داد: دو چیز را می‌خواهم بگویم. اول اینکه به این گروه کادر و بازیکنان افتخار می‌کنم. گروهی که از ۴۰-۵۰ روزه واقعا هر روز تمام تلاشمان را برای مردممان کردیم. در هر بازی اینطور بود. بچه‌ها امروز هم تلاش خود را کردند و در لحظاتی که انتظارش را نداشتیم گل خوردیم. تلاش کردیم به بازی برگردیم. شرمنده مردم شدیم. این بچه ها تلاش خود را کردند. از قبل بازی به فکر خوشحالی مردم بودند و در این روزهایی که شرایط اقتصادی و معیشتی خیلی سخت است می‌دانستیم که این نتیجه و بازی می‌تواند روی آنها تاثیر مثبت بگذارد. تمام تلاشمان را کردیم که نتیجه را جبران کنیم اما نشد.

او درباره شانس گل صحنه آخر خود که به تیرک برخورد کرد، گفت: در همان لحظه و دو سه صحنه دیگر بود که بعد از گلی که خوردیم می‌توانست بازی را تغییر بدهد. این چیزها گذشته و آه و افسوس آن برای ما مانده، خیلی سخت است که این لحظات را فراموش کنیم و برای خودم به‌شخصه این طور است. خیلی سعی کردیم که بتوانیم کارهای بزرگی کنیم. قهرمانی هم به نظرم می‌توانست نشان دهد که این نسل جاودانه بماند. همین الان فکر می‌کنم بچه‌ها کارهای بزرگی کردند و امروز تنها چیزی که سمت نبود شانس بود. بچه‌ها به‌خوبی تلاش کردند اما نتیجه به سود ما نبود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *