گیتی‌پسند، نیان را دبل کرد

گیتی‌پسند، نیان را دبل کرد

سادس/اصفهان تیم والیبال گیتی‌پسند در دیداری خانگی، مهمان مشهدی را با شکست بدرقه کرد.

تیم والیبال گیتی‌پسند امروز (۱۸ بهمن ماه) در هفته بیستم لیگ برتر والیبال در سالن مخابرات اصفهان از ساعت ۱۶ میزبان تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد بود. در نهایت، این دیدار با نتیجه سه بر یک به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

ست اول بازی با امتیازگیری نیان الکترونیک آغاز شد، گیتی‌زن‌ها چهار امتیاز عقب افتادند و سعید عقیلی تایم استراحت گرفت. مشهدی‌ها به امتیاز ۱۵ رسیدند. بازیکنان گیتی‌پسند اختلاف امتیاز را کاهش دادند، بازی در امتیاز ۱۸ به تساوی کشیده شد. گیتی‌پسند به امتیاز ۲۰ رسید و سرمربی مشهد تایم استراحت گرفت. دو تیم در امتیازات پایانی پایاپای پیش رفتند و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود گیتی‌پسند تمام شد.

در ست دوم، دو تیم پایاپای پیش رفتند، نیان یک امتیاز جلو افتاد و عقیلی تایم استراحت گرفت. هیچ تیمی اختلاف امتیازی بیشتر از یک عدد نتوانست ایجاد کند و دو تیم هم‌پایه یکدیگر پیش رفتند. بازی در امتیاز ۲۰ به تساوی کشیده شد، نیان الکترونیک تایم استراحت گرفت. در نهایت ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع قرمزپوشان اصفهانی تمام شد.

شاگردان عقیلی ست سوم را پرقدرت شروع کردند و پیش افتادند، اختلاف امتیاز برای گیتی‌پسند به عدد چهار رسید و نیان تایم استراحت گرفت. قرمزپوشان اصفهانی کم نیاوردند اختلاف امتیاز را دو برابر کردند. بازی در امتیاز ۲۰ به تساوی رسید و در نهایت، نیان الکترونیک این ست را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود خود تمام کرد.

ست چهارم را گیتی‌پسند خوب شروع کرد و به امتیاز ۱۵ رسید، بازی خوب گیتی‌پسندی‌ها ادامه داشت و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نفع گیتی‌پسند تمام شد.

به این ترتیب گیتی‌ها با این پیروزی به سیزدهمین برد خود دست یافتند و جایگاه سومی خود را حفظ کردند.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *