مارتینس: طرفدار تیم‌ملی ایران هستم

مارتینس: طرفدار تیم‌ملی ایران هستم

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: یکی از طرفداران تیم ملی ایران هستم و امیدوارم امروز ایران بازی خوبی مقابل قطر انجام دهد و فینال خوبی بین ایران و اردن ببینیم.

ایگناسیو مارتینس در نشست خبری پیش از بازی با چادرملو در جام حذفی، اظهارکرد: فردا بازی خیلی مهمی داریم. ۹۰ دقیقه بازی می کنیم و تعیین کننده ادامه کار یک تیم در جام حذف است. چادرملو صدرنشین لیگ یک و بسیار قوی است. بازیکنان خیلی خوبی دارد. سرمربی آن نیز آشنایی خوبی با فولاد دارد چون در فولاد کار کرده است. اخباری مربی جوان با عملکرد خیلی خوب است که آینده درخشان در انتظار او است.

به گزارش سادس، وی ادامه داد: تمرینات خوبی داشته ایم زیرا می دانیم چادرملو با انگیزه بازی می کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه انتظار هواداران حضور فعال فولاد در نقل و انتقالات بوده است اما باشگاه تاکنون تنها موفق به جذب دو بازیکن شده است در ادامه برنامه برای تقویت تیم چیست؟ گفت: من هم مثل بقیه مشکلات و خوبی هایی دارم. نکات مثبت فردی ام، همدلی است. من اولین شخصی هستم که مردم از من سوال می کنند چرا بازیکن جذب نکردی و مداوم این سوال را از می پرسند. من واقعا هواداران را درک می کنم و واقف هستم در دور رفت اذیت شدیم. 

وی افزود: شروع نیم فصل اول خیلی بد بود و از صمیم قلبم به هواداران می گویم نگران نباشید. لیست مازاد و درخواست جذب بازیکن را بعد از بازی با نساجی به باشگاه دادم. آقای رضایبان واقعا تلاش زیادی می کند و با جدیت و قاطعیت تصمیماتی می گیرد. دو بازیکن گرفتیم و باشگاه در حال کار کردن روی اولویت های اول ما است. 

مارتینس بیان کرد: باشگاه نمی خواهد کاری را سریع و عجله ای انجام دهد. مدیرعامل و من می دانیم چه بازبکنانی را می خواهیم. من از هوداران خواهش می کنم آرامش خود را حفظ کنند. مطمئناً در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب خواهیم است و نیم فصل دوم خوبی را رقم می زنیم. فردا پهلوان با ما است و بازی می کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پیش بینی اش از بازی تیم ملی ایران برابر قطر، گفت: با تمام احترام برای قطر که سرمربی آن نیز اسپانیایی است، من در ایران زندگی می کنم و یکی از طرفداران تیم ملی ایران هستم. تیم ملی ایران بازی سختی برابر سوریه داشت و حصارّ بازیکن جدید فولادی کار را برای تیم ملی ایران سخت کرده بود اما تیم ملی بازی خوبی انجام داد. تیم ملی ایران هدف خود را می داند و امیدوارم امروز ایران بازی خوبی مقابل قطر انجام دهد و فینال خوبی بین ایران و اردن ببینیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *