پیام فراجا برای روز نیروی هوایی

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی فرا رسیدن روز نیروی هوایی را تبریک گفت.

به گزارش سادس، در پیام فراجا به مناسبت روز نیروی هوایی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس منتشر کرده، آمده است:‌ « ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهای ایستادگی و بصیرت ملت بزرگ مسلمان ایرانی است که با اتحاد و همدلی رژیم تا دندان مسلح پهلوی و اذناب مستکبر آن را از کشور ایران بیرون راندند. در میان این روزها، روز ۱۹ بهمن ماه یادآور حماسه بزرگ نیروی هوایی ارتش است که با پیوستن به صفوف انقلاب و حمایت از مردم، ضربه مهلکی به رژیم منحوس پهلوی وارد کردند. اقدام شجاعانه کادر نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ موجب شتاب‌گیری پیروزی مردم در انقلاب اسلامی شد. بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی (ره) موجب تقویت روحیه مردم و شکست عزم وابستگان داخلی و خارجی آن رژیم ظالم شد.»

در ادامه این پیام آمده است: « شجاعت، تبحر و خلوص نیروی هوایی در کنار سایر نیروهای نظامی کشور در تمام دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ضامن اقتدار و امنیت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بزرگداشت این روز که هر ساله در دیدار همافران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده معظم کل قوا رهبر حکیم انقلاب امام خامنه ای “مدظله العالی” انجام می شود بزرگداشت رشادت، بصیرت و قدرت بازدارنده نیروهای نظامی کشور بویژه در آسمان ایران عزیز ماست.»

فراجا در پایان این پیام نیز آورده است: « فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت مردم بویژه شهدای معزز نیروی هوایی، این روز را به همه فرماندهان، روسا، کارکنان و خانواده های مجموعه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفته و از خداوند منان اقتدار روز افزون و پیشرفت بیش از پیش ملت بزرگ و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارد.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *