کشف ۲ موتورسنگین میلیاردی قاچاق از مغازه‌ای در شمال تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد تومان در شمال تهران خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ مهدی افشاری در این‌باره گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف و توقیف دو دستگاه موتور سیکلت قاچاق در محدوده شمال تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه و اطلاع از اینکه چندین دستگاه موتورسیکلت قاچاق در نمایشگاه خودوریی در شمال تهران نگهداری شده است، در دستورکار قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی در محل نگهداری مورتورسیکلت‌ها حاضر شدند، گفت: با حضور ماموران در محل دو دستگاه موتور سیکلت رویت و مدارک آن مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد که موتورسیکلت‌ها فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی و در واقع قاچاق هستند. 

افشاری با بیان اینکه دو دستگاه موتورسیکلت سنگین کشف شده شامل یک دستگاه موتور سیکلت بیکینگ و یک دستگاه موتور سیکلت سوزوکی بود، گفت: کارشناسان ارزش ریالی دو موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر سه میلیارد تومان اعلام کردند. در همین راستا نیز پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *