ساخت ۱۰۰ هزار منزل سازمانی برای نیروی انتظامی

سادس/سمنان فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به شهادت یکی از مدافعان امنیت و افسران ارشد این نیرو که شب گذشته در استان فارس به خیل عظیم یاران شهیدش پیوست، گفت: در شهادت همواره بر روی دلیر مردان و سبزپوشان انتظامی کشور باز است و این سند افتخاری برای فراجا خواهد بود.

سردار احمد رضا رادان امروز، ۱۷ بهمن ماه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین “مرتضی مطیعی” نماینده ولی فقیه در استان، مردم استان سمنان را متدین، مذهبی و ولایتمدار توصیف و اظهار کرد: توفیق بزرگی دست داد که امروز در خدمت مردم با بصیرت این استان هستیم و امیدواریم خدمات پلیس، باعث خیر و برکت برای مردم این استان باشد.

سردار رادان با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در استان، افزود: استان پهناور سمنان نسبت به استان‌های هم تراز خود، در همه زمینه‌ها پایدار ارزیابی شده و با توجه به پیمایش گسترده رفت و آمدی که در جاده‌های این استان به ویژه در حوزه پلیس راه برقرار است، کاهش خیلی خوبی در پیشگیری از سوانح رانندگی داشتیم.

وی استان سمنان را در حوزه پیشگیری و مقابله با سرقت، یکی از استان‌های موفق و پیشرو عنوان کرد و افزود: با توجه به برنامه‌های عملیاتی پلیس و طرح کنترل الکترونیکی مجرمان به صورت آزمایشی در بعضی از استان‌ها اجرایی خواهد شد.

سردار رادان با تاکید بر دغدغه ساخت منازل سازمانی برای کارکنان این نیرو، تاکید کرد : یکی از برنامه‌های ما راه‌اندازی طرح نهضت ۱۰۰ هزار منزل سازمانی در کل کشور است که در این استان اقدامات خیلی خوبی در این زمینه انجام شده و با توجه به اجرای این طرح، به نظر می‌رسد در سال آتی جهش بسیار چشمگیری در استان سمنان داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به شهادت یکی از افسران ارشد زحمت کش و جان فدا، که شب گذشته در استان فارس به خیل عظیم یاران شهیدش پیوست، گفت: همواره در شهادت بر روی دلیرمردان و سبزپوشان انتظامی کشور باز است و این سند افتخاری برای فراجا خواهد بود.

ساخت ۱۰۰ هزار منزل سازمانی برای نیروی انتظامی
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *