گواردیولا: هالند گل نزد ولی خیلی به تیم کمک کرد

گواردیولا: هالند گل نزد ولی خیلی به تیم کمک کرد

پپ گواردیولا پس از هت‌تریک فیل فودن برابر برنتفورد او را بازیکنی استثنایی خواند.

به گزارش سادس، بازی آخر هفته بیست‌وسوم لیگ جزیره با برتری منچسترسیتی مقابل برنتفورد به پایان رسید. سیتی خیلی زود با گل موپای از حریفش عقب افتاد اما هت‌تریک فودن، پپ را در یک‌قدمی رسیدن به صدر جدول قرار داد.

به نوشته ساکرنت، گواردیولا در نشست خبری‌اش گفت: امشب یک فودن فوق‌العاده و استثنایی را شاهد بودیم. او تاثیرگذارترین فصلش را برای تیم از نظر گل‌ و پاس گل‌ پیش می‌برد. فودن ساده بازی می‌کند و از زدن گل‌ و حضور در خط حمله لذت می‌برد. او همیشه حوالی هجده‌قدم حریف است. فودن بازیکن جوانی است و در حال حاضر بیش از ۲۵۰ بازی برای سیتی انجام داده که نشان‌دهنده تاثیری است که او از زمان ورودش داشته است.

هت‌تریک فودن برابر برنتفورد دومین هت‌تریک او در لیگ برتر بود. اولین هت‌تریک او دوم اکتبر ۲۰۲۲ برابر منچستریونایتد ثبت شد.

بالاخره بعد از پنج ماه زوج کوین دی‌بروینه و ارلینگ هالند از ابتدا در ترکیب سیتی به میدان رفتند. سرمربی سیتی درباره حضور این دو بازیکن در ترکیب بعد از مدت‌ها افزود:‌ دی‌بروینه در هفته‌های اخیر پس از انجام عمل جراحی همسترینگ به آمادگی کامل بازگشته است و هالند را هم بالاخره بعد از مدت‌ها در دسترس داریم. نمی‌توانم تصور کنم که شش بازیکن در فاصله دو یا سه متری هالند او را احاطه کنند. این ناراحت‌کننده است. این اتفاقی که برای هالند رخ داد باعث می‌شود تا بقیه بازیکنان کناری او آزاد شوند و امشب دیدید که فودن توانست گل‌ها را به ثمر برساند. در واقع به لطف حضور ارلینگ هالند در زمین، خولیان آلوارس و کوین دی‌بروینه فضاهای بیشتری دارند. بدون او کار دشوارتر خواهد بود. بنابراین هالند امروز به ما کمک زیادی کرد.

برنتفورد تنها تیمی بود که فصل گذشته سیتی را هم در خانه و هم خارج از خانه در لیگ برتر شکست داد.

سرمربی تیم قهرمان فصل قبل لیگ برتر در پایان درباره بازی برابر برنتفورد گفت: بازی برابر برنتفورد خیلی سخت است. آنها تیمی باورنکردنی‌اند و روی ضربه‌های ایستگاهی، کرنر، ضربه‌های آزاد، پرتاب اوت بهترین تیم در لیگ برتر محسوب می‌شوند. هیچ تیمی را بهتر از برنتفورد در این زمینه‌ها ندیده‌ام.

در حال حاضر لیورپول با ۵۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و منچسترسیتی و آرسنال با ۴۹ امتیاز در تعقیب شاگردان کلوپ هستند؛ البته با این تفاوت که سیتیزن‌ها یک بازی کمتر از دو مدعی دیگر دارند و در صورت پیروزی در بازی عقب‌افتاده صدرنشین خواهند شد.

سیتی در دیدار بعدی در لیگ برتر باید بیست‌ویک بهمن به دیدار اورتون برود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *