نگاه آسیا به تنیس ایران تغییر کرده است

نگاه آسیا به تنیس ایران تغییر کرده است

سادس/زنجان رئیس فدراسیون تنیس گفت: این فدراسیون جزو هشت فدراسیون برتری است که بیشترین اعزام به خارج از کشور را داشته است.

داود عزیزی امروز (سه‌شنبه، ۱۷ بهمن‌ ماه) در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس استان زنجان، اظهار کرد: فدراسیون جهانی درحال رصد است و آمار نشان می‌دهد این کشور در حال رشد است. در سال ۲۰۲۵ میزبان یک دوره داوری خواهیم بود.

او با بیان اینکه فدراسیون تنیس جزو اولین فدراسیون‌هایی است که بیشترین تعداد ورزشکاران خارجی را دارد، گفت: فدراسیون تنیس جزو هشت فدراسیون برتری است که بیشترین اعزام به خارج از کشور را داشته است.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: برای برگزاری مسابقه و کلاس داوری همکاری می‌کنیم. اکنون بیش از ۸۰۰ بازیکن در کیش در حال بازی هستند و ۱۰۰ روز مسابقه در کیش برگزار می‌شود، تلاش کرده‌ایم از ظرفیت کل کشور برای مشارکت در این مسابقات استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه آسیا به تنیس ایران تغییر کرده است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم مسابقات زیر ۱۴ سال را در شهر زنجان برگزار کنیم.

در ادامه جلسه، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بیان کرد: تنیس، یک رشته مدرن و المپیکی است و مخاطبان خاص خود را دارد. تنیس جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد.

جواد بازرگان با بیان اینکه باید تلاش کنیم در کنار فدراسیون در بعد همگانی و قهرمانی برنامه‌ریزی داشته باشیم، ادامه داد: ارزیابی عملکرد یک هیأت، محصولی است که ارائه می‌دهد، محصول در بعد همگانی یعنی عموم مردم پای کار آیند.

وی با بیان اینکه رشته تنیس از بعد تبلیغاتی نیاز به کار دارد، وجود سالن سرپوشیده در استان محصول می‌خواهد، محصول آن نیز وجود قهرمان است، گفت: استان زنجان برای رسیدن به نقطه مطلوب باید به شهرستان‌ها توجه کند. از لحاظ زیرساختی به‌ویژه در شهرستان‌ها باید کار شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *