آغاز تعامل و همکاری ورزش فولاد هرمزگان و فدراسیون فوتبال عمان

آغاز تعامل و همکاری ورزش فولاد هرمزگان و فدراسیون فوتبال عمان

سادس/هرمزگان نشست هماهنگی و تعامل جهت همکاری مشترک فی مابین فدراسیون فوتبال عمان و باشگاه فولاد هرمزگان برگزارشد.

به گزارش سادس محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان در حاشیه سفر به قطر در نشست مشترک با شیخ محسن المسروری (نائب رئیس فدراسیون فوتبال عمان) و قتیه الغیلانی (مسئول کمیته مسابقات فدراسیوت فوتبال عمان)، افزود: استان هرمزگان به دلیل شرایط و موقعیت استراتژیک مناسب و همسایگی با کشور عمان و نزدیکی آداب و سنن می تواند در زمینه فوتبال با این کشور ارتباط تنگاتنگی داشته باشد.

وی با بیان اینکه با صحبت های صورت گرفته به طور حتم می توانیم در رده های پایه، اردوهای مشترک و فوتبال ساحلی با تعامل یکدیگر اقدامات بزرگی را انجام دهیم.

کارگران با اشاره به اینکه طبق توافق صورت گرفته در مرحله نخست رئیس و اعضای فدراسیون فوتبال عمان به همراه مدیرعامل دو باشگاه ممتاز این کشور جهت بازدید و انعقاد تفاهم نامه به بندرعباس سفر کنند، خاطرنشان کرد: طبق قولی که گرفته شد در شش ماه نخست سال آینده تیم ملی نوجوانان کشور عمان در سفر به بندرعباس علاوه بر برگزاری اردوی تدارکاتی چند دیدار دوستانه با تیم های پایه فولاد هرمزگان برگزار خواهد کرد.

مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان با بیان اینکه به طور حتم این همکاری مشترک آغاز راهی برای پیشرفت و توسعه به ویژه در رده های پایه فوتبال هرمزگان و افزایش تجربه بین المللی در فوتبال خواهد شد.

در ادامه شیخ محسن المسروری (نایب رئیس فدراسیون فوتبال عمان) با اشاره به نگاه مثبت و تعالی گرای فولاد هرمزگان در امر ورزش، عنوان کرد: از اینچنین ورود حرفه ای و با برنامه فولاد هرمزگان به ورزش حرفه‌ای به ویژه در بخش فوتبال شگفت زده شده و به طور حتم فولاد هرمزگان در آینده ای نزدیک به عنوان یکی از قطب های فوتبال کشور و ورزش ایران تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه ارتباط عمان و ایران به ویژه استان هرمزگان از دیرباز به خوبی برقرار بوده و به طور حتم از تعامل با ورزش فولاد هرمزگان استقبال می کنیم، اضافه کرد: به زودی به دعوت شرکت فولاد هرمزگان به هرمزگان سفر کرده و در خصوص نوع همکاری و تعامل دو طرف توافق نهایی صورت می گیرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال عمان در پایان گفت: در گام نخست اردوی مشترک در بندرعباس و برگزاری دیدار دوستانه با تیم های پایه فولاد هرمزگان را در دستور کار خود قرار داده و در سال آینده شمسی اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *