کمیل قاسمی: پیشنهادی برای حضور در کادر فنی تیم ملی نداشتم/ برای اولین بار موحد را دیدم

کمیل قاسمی: پیشنهادی برای حضور در کادر فنی تیم ملی نداشتم/ برای اولین بار موحد را دیدم

مدرس دوره‌های مربیگری اتحادیه جهانی کشتی، گفت: هیچ پیشنهادی برای حضور در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نداشتم.

کمیل قاسمی در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به حضور عبدالله موحد، اسطوره پرافتخار و مردمی کشتی ایران در استان مازندران، اظهار کرد: باعث افتخار من بود که توانستم آقای موحد را از نزدیک ببینم. اولین‌بار بود که موفق به دیدن ایشان شدم و از این اتفاق خیلی خوشحال شدم. او واقعا انسانی با تجربه و پخته و اسطوره واقعی کشتی و ورزش ایران است که به حضور چنین فردی در کشتی ایران افتخار می‌کنیم.

این دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و نقره جهان، افزود: به شخصه از دیدار با ایشان خیلی لذت بردم. ایشان اشعار زیادی دارد که در این مراسم یک شعر به زبان فارسی و یک شعر هم به گویش محلی مازندران سرود که واقعا عالی بود و همه لذت بردیم. امیدوارم آقای موحد همیشه سلامت باشند و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

او در ادامه درباره شرایط کشتی آزاد ایران، گفت: در مسابقات قهرمانی کشور واقعا شرایط چندان خوب نبود. انتظار داشتیم پدیده‌هایی در این رقابت‌ها ظهور کنند و بیایند و خودشان را نشان بدهند اما چیز خاصی ندیدم.

قاسمی ادامه داد: به غیر از یکی دو کشتی‌گیر مثل آذرپیرا که در قهرمانی کشور عمکلرد خوبی داشت و در ادامه نیز در تورنمنت کرواسی کشتی‌های بسیار خوبی گرفت، چهره چندان خوبی را در قهرمانی کشور مشاهده نکردم. آذرپیرا در مسابقات جهانی به نظر من به علت وزن کم کردن نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد اما در وزن ۹۷ کیلوگرم نشان داد آینده خوبی دارد.

این سنگین وزن پرافتخار کشتی آزاد ایران، درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در المپیک، گفت: زمان زیادی تا المپیک نداریم و تیم ملی کار خیلی سختی در این رقابت‌ها دارد. امیدوارم کادر فنی با برنامه‌ریزی خوب بتواند از زمان باقیمانده بهترین بهره را ببرد و بچه‌ها را از نظر آمادگی بدنی که اهمیت بسیار زیادی دارد، آماده حضور در المپیک کند. از سوی دیگر المپیک رویداد بسیار مهمی است و با همه رویدادهای دیگر تفاوت زیادی دارد، بنابراین مباحث مربوط به آمادگی روحی و روانی کشتی‌گیران نیز اهمیت بالایی دارد. همه کشورها با حداکثر قوا به پاریس می‌آیند و ما برای کسب نتیجه خوب در المپیک باید در بهترین شرایط قرار داشته باشیم.

این مدرس دوره‌های مربیگری اتحادیه جهانی کشتی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور افرادی هم‌چون احسان لشگری و مهدی تقوی در کادر فنی جدید کشتی آزاد، آیا به او نیز پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم ملی داده شد یا خیر؟ گفت: خیر، هیچ پیشنهادی به من نشد. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در المپیک بهترین نتایج به‌دست بیاید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *