ثانیه‌شماری برای اخراج پوچتینو

ثانیه‌شماری برای اخراج پوچتینو

ادامه نتایج ضعیف آبی‌های لندن با مائوریتسیو پوچتینو می‌تواند به قیمت از دست رفتن جایگاه این مربی در چلسی تمام شود.

به گزارش سادس، چلسی از زمانی که تاد بولی در مه ۲۰۲۲ مالکیتش را بر عهده گرفت، خاطرات ناخوشایندی برای هوادارانش رقم زده است. کول پالمر تنها نقطه روشن این فصل برای باشگاه غرب لندن بوده و تنها بازیکنی که در فصل ضعیف چلسی درخشیده و عملکرد خوبی داشته است. آمار کابوس‌وار چلسی در فصل جاری در شرایطی است که این تیم در تابستان با پوچتینو قرارداد امضا کرد و برای جذب بازیکنان جدید هزینه زیادی هم داشت. آبی‌پوشان لندنی یکی از گران‌ترین تیم‌های لیگ جزیره را بستند.

چلسی در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس نیز در خانه برابر ولورهمپتون حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه چهار بر دو برابر ولورهمپتون شکست خورد. کول پالمر  و تیاگو سیلوا برای چلسی در این دیدار توانستند گلزنی کنند. آبی‌های لندن با قبول دهمین باختشان در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به رده یازدهم سقوط کردند.

بازیکنان چلسی بعد از سوت پایان بازی به شدت هو شدند. در اوایل بازی هواداران ولورهمپتون شعار زیادی علیه چلسی می‌دادند و نکته جالب اینکه هواداران چلسی اعتراضی به این موضوع نداشتند.

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی چلسی، پس از بازی علاوه بر عذرخواهی از هواداران به خاطر عملکرد تیمش گفت: فکر می‌کنم همه ما به اندازه کافی خوب نیستیم. در حال حاضر این شرایطی که داریم واقعیت است. خود من هم به اندازه بازیکنان خوب نیستم.

با توجه به اینکه چلسی اکنون در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد، فشار روی مائوریتسیو پوچتینو افزایش یافته است؟ تاد بولی بیش از یک میلیارد پوند برای خرید بازیکنان جدید خرج و دو سرمربی را اخراج کرد و با همه این‌ها هیچ تغییری در وضعیت این تیم ایجاد نشده است.

هر امتیازی که از دست می‌رود، چلسی را از کسب سهمیه اروپایی دورتر می‌کند. این در حالی است که باشگاه برای تامین هزینه‌های هنگفتش به‌شدت به کسب سهمیه نیاز دارد. با توجه به اینکه چلسی در حال حاضر در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد می‌توان متصور شد که سرمربی جدیدی به‌زودی جانشین پوچتینو شود تا آبی‌های لندنی را نجات دهد.

در تاریخ باشگاه چلسی تنها در سال ۱۹۹۳ این تیم متحمل ۲۰ شکست شده است و آمار بدتری به ثبت رسانده بود و باید دید چه تصمیماتی در دفتر تاد بولی برای سرنوشت پوچتینو گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *