دو نیمه متفاوت داشتیم/داوری‌ها شکل متفاوتی دارد

دو نیمه متفاوت داشتیم/داوری‌ها شکل متفاوتی دارد

سادس/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال آورتا گفت: داوری این بازی قابل قبول بود. اشتباه داشت، اما نمی‌توان داوری را علت باختمان بدانیم. به طور کلی در خیلی از بازی‌ها شکل داوری متفاوت است.

سیامک ویسی پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن در گفت‌وگوبا سادس، اظهار کرد: بازی سنگینی بود و دو نیمه متفاوت از تیممان شاهد بودیم. برنامه‌هایی داشتیم که در نیمه نخست تقریبا توانستیم پیاده کنیم و به اهدافمان برسیم. اما در کوارتر سوم شروع بدی داشتیم. در کوارتر چهارم اختلاف در حدی بود که نتوانستیم به بازی برگردیم.

وی در خصوص داوری تصریح کرد: داوری این بازی قابل قبول بود. اشتباه داشت، اما نمی‌توان داوری را علت باختمان بدانیم. به طور کلی در خیلی از بازی‌ها شکل داوری متفاوت است. برخی داوران ریزترین خطاها را سوت می‌زنند، اما در بازی‌های پربرخوردی مثل امروز خیلی از برخوردها خطا گرفته نمی‌شود.

ویسی خاطر نشان کرد: باید مشخص شود چه چیزی خطاست یا نیست و رویکرد یکسانی داشته باشیم.

سرمربی آورتا تاکید کرد: معتقدم همانطور که بازیکن و مربی می‌توانند اشتباه کنند، داور از این قانون مستثنی نیست. اشتباه مربی به تیمش لطمه میزند، اما اشتباه داور تاثیر مستقیم بر روند تیمی می‌گذارد که شاید خیلی هزینه و تلاش کرده است. در کل داور عملکرد داور روی عملکرد تیم‌ها تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *