بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۴

دادستان عمومی و انقلاب تهران از دادسرای ناحیه ۴ تهران بازدید کرد.

به گزارش سادس، علی صالحی در چهارمین روز دهه فجر با حضور در دادسرای ناحیه ۴ تهران، ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر لزوم تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضایی و همچنین، کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎ های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر لزوم تسریع در ارائه خدمات حقوقی وقضایی به مردم تأکید کرد و اظهار داشت: احقاق حق و جلب رضایتمندی مردم با اجرای عدالت اسلامی، از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی است که مسیر تحقق آن در اهداف و وظایف قانونی دستگاه قضایی پیش بینی شده و لازم است همه همکاران محترم برای تحقق کامل آن، بیش از پیش تلاش کنند.

صالحی در دیدار و گفت‌وگو با قضات و کارکنان اداری، ضمن رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا توصیه کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

صالحی در این بازدید، به تعدادی از نیروهای دادسرای ناحیه ۴ که شعب محل خدمت‌شان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *