ذوالفقارنسب: بازیکنان ما برابر ژاپن فوتبال ایرانی را به نمایش گذاشتند

ذوالفقارنسب: بازیکنان ما برابر ژاپن فوتبال ایرانی را به نمایش گذاشتند

پیشکسوت فوتبال گفت: تیم ایران برابر ژاپن یک بازی حرفه‌ای و با برنامه به نمایش گذاشت و این نشان می‌دهد که پیشرفت خوبی در فوتبال ما به وجود آمده است.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با سادس، در ارزیابی از عملکرد تیم ایران برابر ژاپن اظهار کرد: بازیکنان ما یک فوتبال ایرانی با ویژگی‌های فوتبال در دوره‌هایی که ما موفق بودیم امروز برابر ژاپن ارائه دادند.

وی گفت: این نسل نشان داد که در مجامع بین المللی و آسیا حرف برای گفتن دارند و همه از ایران به عنوان یکی از بهترین‌های آسیا نام می برند و این باعث افتخار و غرور ایرانیان است، البته این غرور نباید ما را از مسیرمان منحرف کند و از خود بی خود شویم.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: این بازی نشان داد که فوتبالیست‌های ما از تکنیک بسیار بالا، برنامه ریزی خوب و شرایط بازی حرفه‌ای برخوردارند و مقابل هر تیمی به یک شکل بازی می‌کنند.

ذوالفقارنسب ضمن تبریک به کادر فنی تیم ملی ایران گفت: باید به قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به خاطر تیم خوبی که دارند تبریک گفت که با برتری برابر چنین تیم بزرگی سبب خوشحالی مردم ایران شدند. این امتیاز بزرگی است که جامعه از چنین تیمی رضایت کامل دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که نبود مهدی طارمی در این بازی چقدر در عملکرد تیم تاثیرگذار بود، افزود: تمام بازیکنان حاضر در این دیدار هر کدام به نوعی در پیروزی تیم تاثیرگذار بودند، این بی انصافی است که تنها یک یا دو بازیکن را در برد این دیدار سهیم بدانیم. در این بازی از دروازه‌بان گرفته تا بازیکنان ذخیره روی نیمکت در برد ایران تاثیرگذار بودند و با عشق و علاقه برای تیمشان بازی کردند. عادلانه نیست که بگوییم چه کسی بهترین بازیکن در این دیدار بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایران در این بازی یک تیم حرفه‌ای و با برنامه را حذف کرد این نشان می‌دهد که پیشرفت خوبی در فوتبال ما به وجود آمده است، البته ضعفی که بازیکنان ما دارند این است که زود عصبانی می‌شوند و خطا می‌کنند. در این زمینه باید مربیان شرایط قانونی بازی را به فوتبالیست‌ها خوب آموزش دهند تا خطاهای وحشتناکی انجام ندهند و بازی خوبی را ارائه دهند.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: به لحاظ بدنی شرایط فیزیکی بازیکنان خیلی خوب شده، به طوری که تمام ۹۰ دقیقه بازی، بازیکنان در اختیار تیم بودند. به اعتقاد من در حال حاضر هیچ نقضی در تیم ملی وجود ندارد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که این تیم چقدر شایستگی قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارد؟ گفت: فکر می کنم یکی از مدعیان قهرمانی و تیم‌های بسیار خوب این دوره ژاپن بود، به طوری که تمام حریفانش را با برنامه و راحت شکست داده بود اما برابر تیم ما هیچ برنامه‌ای نتوانست پیاده کند تا از سد تیم ایران عبور کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *