ژاوی: بارسلونا تاوان پرونده نگریرا را می‌دهد

ژاوی: بارسلونا تاوان پرونده نگریرا را می‌دهد

سرمربی آبی‌-اناری‌ها از پیروزی تیمش برابر آلاوس راضی بود. او بار دیگر درباره پرونده نگریرا صحبت کرد و تیمش را قربانی این پرونده دانست.

به گزارش سادس، بارسلونا در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لالیگا به مصاف آلاوس رفت و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

ژاوی هرناندس در نشست خبری پایان بازی گفت: پیروزی همواره خوب و مثبت است. آبی‌-اناری‌ها بعد از اعلام خداحافظی من دو بار به پیروزی دست پیدا کرده‌اند. تیم حریف فشار آورد و فرصت‌هایی هم نصیبش شدند اما ما بازی بهتری را در این ورزشگاه سخت به نمایش گذاشتیم و فکر می‌کنم با شایستگی هم به پیروزی رسیدیم.

او درباره استفاده از کریستنسن به عنوان هافبک دفاعی گفت: پیروزی نشان داد حق با من است. کریستنسن در این پست احساس راحتی می‌کند. او کمتر توپ را از دست داد و بسیار جنگنده ظاهر شد. او بازیکن مهمی است و می‌تواند کمک زیادی به تیم بکند.

ژاوی در ادامه صحبت‌هایش درباره نمایش کاتالان‌ها گفت: امشب نشان دادیم که تیم پخته‌ای هستیم و توانایی رقابت‌کردن را داریم. گلی که دریافت کردیم باعث شد تا شجاعت بیشتری به دست آوریم و البته که عصبانی هم شدم. به نظرم اخراج ویتور روکه اصلا درست نبود و به همین خاطر هم شدیدا اعتراض کردم. به نظرم ما تاوان پرونده نگریرا را می‌دهیم و به همین خاطر اینگونه با ما برخورد می‌شود.

ژاوی در پایان صحبت‌هایش وعده داد دیگر درباره داوران صحبت نکند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *